azsizan
Üye
nokia 5130(çin malı)toplu mesaj sorunu
merhabalar,
nokia expressmusic çin malı telefonumda 1 mesajı birden fazla kişiye göndermek istiyorum fakat ne kadar karıştırsamda bulamadım. bu konuda yardımcı olurmusunuz. normalde işaretle deyip işaretlilere gönder falan olması lazım. bunda seç ve tama tuşu var fakat seç'e basınca işaretleme yerine göndermek için kutuya atıyor ve yine aynı işlemleri tek tek seçmem gerekiyor.
nokia expressmusic çin malı telefonumda 1 mesajı birden fazla kişiye göndermek istiyorum fakat ne kadar karıştırsamda bulamadım. bu konuda yardımcı olurmusunuz. normalde işaretle deyip işaretlilere gönder falan olması lazım. bunda seç ve tama tuşu var fakat seç'e basınca işaretleme yerine göndermek için kutuya atıyor ve yine aynı işlemleri tek tek seçmem gerekiyor.
