izzet_98
Üye
Nokia 500 tarayıcı sorunu
Model 500. Malum 1gHz işlemci var. Ama bu tarayıcı cok kasıyor. İnanamazsınız beyler. Hareketi algılamıyor. Gerçekten. Yani mesela bütün ekranın üstünde parmağınızı gezdirin, yine aynı yeri gösteriyor. Çok kasıyor. Menü geçişlerinde (eğer tema efekti açıksa ki sadece telefonun orjinal efekti var) 5-7 saniye bekliyor. Telefonda GPU olmadığı için oyun yok. Yüklemedim. 6 adet uygulamadan ibaret. Format attığım ıcın maps falanda yok. Neden bu kadar yavaş ve çaresi ne ? Şimdiden teşekkürler.

