Nokia 3250 Çok Yakında Vitrinlerde

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Evet aynen öyle..


Tek eksisi 176*144 video gözüküyor..
 


Gokhan43

Gokhan43

Üye
Zaten neyi tam gördük ki
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Benide n70 i sattıktan sonra tekrar n70 mi alsam 3250 mi alsam bu çizgide düşündüren video..
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kullandıgın telefonu bir daha kullanma bence atıl..

Yani 3250 Al
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Valla 3250'yi gözüm tutmadı benim , sırf müzik için ( N91 varken buna da mzüik telefonu denmez ) bu telefonu alacağıma Walkman serisi alırım
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
3250; 1 Milyar

N91; Daha satışa bile çıkmadı Türkiye'de + Çıksada 2 milyardan aşşagı çıkmaz


 
iceboy

iceboy

Üye
Ilginc bir urun yapmislar ya! Faaliyetleri cok ilginc yani. Ele almaya deger bir telefon bence.

Muhakkak ne yapip ne edip alacagim bundan bir tane.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bende alacam sanırım..
 

dagi

Üye
çok para
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
vitrinlerle tanıştı..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt