taskingursoy
Üye
Nokia 3230 Sevenler Derneği Kuruldu...bu Forumda
Arkadaşlar tüm 3230 kullanıcıları buraya sorunlarını ve paylaşımlarını yazabilirler......buyrun.ilk sorun benden .....3230 temaları lazım ...internettikerlin hepsi sis uzantılı.....eeee bunlarıda makina tanımıyor...bana skn ve mbm uzantılı temalar lazım napcaz şimdi.
)))))))))