Nokia 3230 Sevenler Derneği Kuruldu...bu Forumda

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

taskingursoy

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 3230 Sevenler Derneği Kuruldu...bu Forumda
Arkadaşlar tüm 3230 kullanıcıları buraya sorunlarını ve paylaşımlarını yazabilirler......buyrun.ilk sorun benden .....3230 temaları lazım ...internettikerlin hepsi sis uzantılı.....eeee bunlarıda makina tanımıyor...bana skn ve mbm uzantılı temalar lazım napcaz şimdi.
 


mucab77

mucab77

Üye
ben kullanıyom sis uzantılı temaları nasıl tanımıyorki
 
spook

spook

Üye
kardeşim 3230 lar sisleri nasıl kabul etmiyo yaa taam sorunlu bi telefon ama o kadar da deil yani saçmaladın.
 

boka

Üye
bencede sis uzantılı dosyaları kabul ediyor.
 
mucab77

mucab77

Üye
ya sorunlu deme suna zaten 6630 kullanıyordum 3230 la degiştirdim hala kendime gelemedim
 
spook

spook

Üye
<div class='quotetop'>(mucab77 &#064; Jan 24 2006, 01&#58;30 PM) [post=261790]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya sorunlu deme suna zaten 6630 kullanıyordum 3230 la degiştirdim hala kendime gelemedim
[/b][/quote]

yaa sendekide akılmı kardeşim be ben 3230 dan 6630 geçmeye calışıyom sen ise tam tersi neyse geçmiş olsun diyim ben sana
 

yoks

Üye



Nokia 3230 nasıl sis tema kabul etmiyor ya okadarda değil be


Beyler Nokia 6630&#39;a Geçin
 
mucab77

mucab77

Üye
<div class='quotetop'>(yoks &#064; Jan 24 2006, 01&#58;54 PM) [post=261815]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>



Nokia 3230 nasıl sis tema kabul etmiyor ya okadarda değil be


Beyler Nokia 6630&#39;a Geçin
[/b][/quote]

 

yoks

Üye
mp3 Player Çok Dandik Çalıyor ya
 

buzdokuz

Üye
abicigim 3230 lar da yeni bi şey farkettim program kurarken takaza cıktıgında telefonun dilini ingilizce yapın kurun genelde eger uyumluysa kuruyor türkceyken kurmuyor bi deneyin istersenin kuramadıgım hiç bi program olmadı bu zaman kadar...
 

streamline

Üye
arkadaslar ben 1 ay sora 3230 almay&#305; dusunuorm ama bi cok yerde sorunlu telefon fln yaz&#305;o. kafam iice kar&#305;st&#305;. nap&#305;ca&#305;m&#305; bilmiorm. siz 3230 u tavsiye edermisiniz? 6630 al&#305;caktm ama k&#305;z&#305;lotesi yok, bnde dosya aktar&#305;m&#305;n&#305; simdilik laptopumdaki k&#305;z&#305;lotesi ozellii ile yap&#305;cam o yuzden almal&#305;m&#305;y&#305;m almamal&#305;m&#305;y&#305;m? mp3 calar konusunda olumsuz cevaplar okudm. gercekten cok mu kotu cal&#305;o? bi de haf&#305;za kart&#305; olarak 512 mb almay&#305; dusunuorm telefon kald&#305;r&#305;rm&#305;? yoksa 256 m&#305; almal&#305;y&#305;m? bana yard&#305;mc&#305; olursan&#305;z sevinirm. simididen tesekkurler...
 
sadoes

sadoes

Üye
bence kesınlıkle 3230 al hem radyo hem kızılotesi hepsi var mp3 plyer konusunda ses kısık cıko bıraz okadar onuda srun etmezsn 6630dan ii bi tlfon bu sıtedeklerın gnlde 6630 u olduu ıcın 3230 u taslıolar sen kafana takma gayt ii bence
 

streamline

Üye
eyw sadoes... ama bnm kafam hala haf&#305;za kart&#305;na tak&#305;l&#305; kald&#305;. 512 al&#305;rsam telefon cok mu a&#287;&#305;r cal&#305;s&#305;r, öle bisiler okudum da baz&#305; yerlerde. sizce 256 m&#305; 512 mi? cunku mp3 dinlemek icinde kullan&#305;cam telefonu...
 
spook

spook

Üye
256 al 512 cok fazla 3230 için geregi yok telefonun yavaşlar
 

streamline

Üye
saolun beyler...
 

yoks

Üye
benim sana tavsiyem 6630 zaten 6630 aldığında Data kablosu veriyorlar veri aktarımını ondan yaparsın gerek yokki kızılötesine falan

mp3 player konusuna gelirsen zaten mp3 playerin mükemmeliiği radio açığını kapatıyor kulaklıkta mükemmel bir ses alabiliyorsun ama radyo olamamsı gerçekten 6630da büyük bir açık

tavsiyem 6630
 

RockFord Fosgate

Üye
ya 3230 un sevılcek bı tarafımı warkı dernegı kuruluyo:))))))))))
 
amedian

amedian

Üye
RockFord Fosgate Gönderildi Dün, 09:59 PM ya 3230 un sevılcek bı tarafımı warkı dernegı kuruluyo:))))))))))

 

streamline

Üye
ya tmm 6630 un mp3 caları daha kaliteli ama forumdaki fotoğraf testine baktım, 7610-3230 ve 6630 u karsılastırmıslar, 6630 un kamerası cok karanlık cekio gibi geldi bana, 3230 un daha aydınlık cekio sanki kamerası...
 

taskingursoy

Üye
    Konu Sahibi
yaw güzel karde_im sis uzantili temayi skin klasörüne atmiyomusun......baska bi islem yapiyosan söle bizde faydalanalim......kac defa denedim olmadi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt