Nokia 3120 Özellikler+ Programlar+ oyunlar+ Bilgiler

Sponsorlu Bağlantılar

xxman_058

xxman_058

Üye
bu telefonu aldım ve çoook memnunum kullandığım en güzel telefon bu oldu kamerası şajı ve daha neler neler
 


sagocy

Üye
Teşekkürler ..
 
mystiery_

mystiery_

Üye
Sagolasında eksik yazmışsın telefonun adını 3120 Klasik olacaktı.Ayrıca telefon 3G destekliyor.
 

mkalp

Üye
s.a arkadaşlar ben nokia 3120 clasik tel;i epeydir kullanıyorum oyun sivaswap.tr.nu adresinden istediginiz oyunu 240çarpı320 ekran destekli oyunları indirin ve telefonunuza atıp oynayın bukadar basit viedeo atmanız içinde önce ovideoyu 3gp ye çevirmeniz gerekiyor bunun içinde real player adlı programı kullanabilirsiniz ve msn olarakta kanka msn yi oneririm onuda destekliyor ... ben murat tşk herkese iyi günler olmadı bana ulaşa bilirsiniz bukonuda size yerdımcı olabilirim m_kalp_b@hot... adresinden
 

oqan2626

Üye
arkadaslar nasıL indiriorz bunları ya para istior bu
 

Karacan_06

Üye
Eline Sağlık
 
yağızaygün

yağızaygün

Üye
teşekkürler.bu telefon süper 3120 c forever
 

azrail44

Üye
bu telefonun mp3 çalar teması nasıl yükleriz ... han uzantı istiyor_??? yardımcı olursanız sevinirim...
 
criots

criots

Üye
bnde kaynar suya dusurdum hala calısır durumda nokianın en iyi telefonnlarından
 

aykutzegan

Üye
ya usta indirmek ıstıyorum ama uyelık falan ıstıyor
 

melihsah4164

Üye
[ı]oyun çılgın beyler[/ı]​
 
elsanto

elsanto

Üye
Valla iki gün önce aldım, simdilik daha pek bi genişletme imkanım olmadı acıkcası tlf'la da fazla ilgilenebilecegimi sanmıyorum ama buraya bunları bırakan arkadaslara binlerce kez tşkler aradıgım cok sey burada.. emegi gecen herkese tşkler..
 
redLine~

redLine~

Üye
    Konu Sahibi
mkalp > Bu sitede neden reklam yapiyorsun ki. Burdanda indirebilirsin ayricg vide cevirisini de pc suite yapiyo arkadaslar.
_____________
Arkadaslar telden girdigim icin kontrol edemiyorum ama link saglam galiba yorumlara gore.
_____________________
3120c Cok guzel tel. Ama sinirlendim duvara atip kirdim. Malesef cok seviyodum ama N79 aldm eskisini aratmiyo.. Herkese iyi forumlar...
 

xxahmetxx4242

Üye
çok teşekkür ederim böyle bi site yaptıgınız için her şey war telefonlar için xD
 

enjoyemo

Üye
benim bu telefonla ilgili bi hafıza kartı problemim var acaba bu telefonun fabrika çıkşında mı öle hata var yoksa sadece bazılarındamı bazı hafıza kartlarını tanımıyo bazılarında da sorun çıkartıyo telefonla ilgili tek sıkıntım o şimdilik diğer konularda çok güzel bir telefon...
 

mur36

Üye
Ya ben de nokia 3120c var hesap makınası yok
 

71baris71

Üye
saol 1 link güzelde diger ikisi error kırık link
 
speed92

speed92

Üye
sağol kardeş
 

aloxoa

Üye
yalancılar.oyunlar.açmıyo3120.cc.kazıkcılar
 

i.ceylan

Üye
teşekkürler
 


Üst Alt