Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia 3120 Özellikler+ Programlar+ oyunlar+ Bilgiler
Sponsorlu Bağlantılar
xxman_058
Üye
bu telefonu aldım ve çoook memnunum kullandığım en güzel telefon bu oldu kamerası şajı ve daha neler neler
sagocy
Üye
Teşekkürler ..
mystiery_
Üye
Sagolasında eksik yazmışsın telefonun adını 3120 Klasik olacaktı.Ayrıca telefon 3G destekliyor.
mkalp
Üye
s.a arkadaşlar ben nokia 3120 clasik tel;i epeydir kullanıyorum oyun sivaswap.tr.nu adresinden istediginiz oyunu 240çarpı320 ekran destekli oyunları indirin ve telefonunuza atıp oynayın bukadar basit viedeo atmanız içinde önce ovideoyu 3gp ye çevirmeniz gerekiyor bunun içinde real player adlı programı kullanabilirsiniz ve msn olarakta kanka msn yi oneririm onuda destekliyor ... ben murat tşk herkese iyi günler olmadı bana ulaşa bilirsiniz bukonuda size yerdımcı olabilirim m_kalp_b@hot... adresinden
oqan2626
Üye
arkadaslar nasıL indiriorz bunları ya para istior bu
Karacan_06
Üye
Eline Sağlık
yağızaygün
Üye
teşekkürler.bu telefon süper 3120 c forever
azrail44
Üye
bu telefonun mp3 çalar teması nasıl yükleriz ... han uzantı istiyor_??? yardımcı olursanız sevinirim...
criots
Üye
bnde kaynar suya dusurdum hala calısır durumda nokianın en iyi telefonnlarından
aykutzegan
Üye
ya usta indirmek ıstıyorum ama uyelık falan ıstıyor
melihsah4164
Üye
[ı]oyun çılgın beyler[/ı]
elsanto
Üye
Valla iki gün önce aldım, simdilik daha pek bi genişletme imkanım olmadı acıkcası tlf'la da fazla ilgilenebilecegimi sanmıyorum ama buraya bunları bırakan arkadaslara binlerce kez tşkler aradıgım cok sey burada.. emegi gecen herkese tşkler..
redLine~
Üye
Konu Sahibi
mkalp > Bu sitede neden reklam yapiyorsun ki. Burdanda indirebilirsin ayricg vide cevirisini de pc suite yapiyo arkadaslar.
_____________
Arkadaslar telden girdigim icin kontrol edemiyorum ama link saglam galiba yorumlara gore.
_____________________
3120c Cok guzel tel. Ama sinirlendim duvara atip kirdim. Malesef cok seviyodum ama N79 aldm eskisini aratmiyo.. Herkese iyi forumlar...
xxahmetxx4242
Üye
çok teşekkür ederim böyle bi site yaptıgınız için her şey war telefonlar için xD
enjoyemo
Üye
benim bu telefonla ilgili bi hafıza kartı problemim var acaba bu telefonun fabrika çıkşında mı öle hata var yoksa sadece bazılarındamı bazı hafıza kartlarını tanımıyo bazılarında da sorun çıkartıyo telefonla ilgili tek sıkıntım o şimdilik diğer konularda çok güzel bir telefon...