1)Ne ZamandıR Siteye GiRmiyodum Sorunlarınıza Cevap Veremediğim İçin Çok ÖzüR Dilerim....
2)Bazı Üyelere LütFen Biraz daha Saygılı yorumLar Yapması için uyaRıyorum !!
3)ArkadaşLar NokiaPc Suite İndirin Gercekten Hangi Programı Atıcaz Gibi Bir Derdiniz Olmuyacak O Kendi İkonunu Koycak !! Geneldede Rarın İçindeki Dosyaları atıcaksınız !
4)Kırık Link Preimim lu Link Yok Hepsi SağLam !! Ama Kırık OlanlaR Varsa Tekrar Kontrol Ederim Sizin İçin !
5)Nokia 3120 Çok Güzel Bir Tel. Almak İstiyenler için Müzik Sesini Ekolayzırdan Yükseltirsen Gerçekten Net Ve Çok Yüksek Çıkıyor !
6)Telefon Gayet Hızlı Arkadaşım Alabilirsin Güvenle Gayet Seri BirTelefon !
7)Oyunlarda Kontorlunun alakası Yok !
8)Teşekkür edenleR için Rica Ederim ArkadaşLar ....
9)Hepinize İyi ForuLar Artık Konularımı Takip Etmeye Çalışıcağım !