Nokia 3120 Özellikler+ Programlar+ oyunlar+ Bilgiler

Sponsorlu Bağlantılar

super07

Üye
oyunlar pek güsel değil
 


iosrim

Üye
tşk.
 

fores

Üye
bu telefondan bendede var çok güzel telefon özellikleriyle harika oyunların cogunu calıstırıyor programları acıyor ayrıca 4 gb kart kullanıyorum herkese tavsiye ederim.....
 

bursagsli

Üye
eyvallah süpersin hemen indiriyorum
 

sero58

Üye
Arkadaşlar benimde 3120c cep telfonum var TV izlemek istiyorum tam olarak ne yapmam gerekiyor Lütfen anlatabilirmisiniz.Vodafone
 

manasat52

Üye
nerden indiriyoruz...:)
 

ÖZGÜR ORHAN 38

Üye
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa program yok mu
 

bzkrlı

Üye
abi ya w biz bu oyunları oynayınca köntör gidiyor mu ki

--------------- Ekleme ---------------

acil cvb oynayınca kontör gidiyor mu
 

sero58

Üye
Yok ne kontoru :))
 
redLine~

redLine~

Üye
    Konu Sahibi
1)Ne ZamandıR Siteye GiRmiyodum Sorunlarınıza Cevap Veremediğim İçin Çok ÖzüR Dilerim....
2)Bazı Üyelere LütFen Biraz daha Saygılı yorumLar Yapması için uyaRıyorum !!
3)ArkadaşLar NokiaPc Suite İndirin Gercekten Hangi Programı Atıcaz Gibi Bir Derdiniz Olmuyacak O Kendi İkonunu Koycak !! Geneldede Rarın İçindeki Dosyaları atıcaksınız !
4)Kırık Link Preimim lu Link Yok Hepsi SağLam !! Ama Kırık OlanlaR Varsa Tekrar Kontrol Ederim Sizin İçin !
5)Nokia 3120 Çok Güzel Bir Tel. Almak İstiyenler için Müzik Sesini Ekolayzırdan Yükseltirsen Gerçekten Net Ve Çok Yüksek Çıkıyor !
6)Telefon Gayet Hızlı Arkadaşım Alabilirsin Güvenle Gayet Seri BirTelefon !
7)Oyunlarda Kontorlunun alakası Yok !
8)Teşekkür edenleR için Rica Ederim ArkadaşLar ....
9)Hepinize İyi ForuLar Artık Konularımı Takip Etmeye Çalışıcağım !
 

tanzer16

Üye
çok sagol her seyın kardes .... cok yardımcı oldu maxı cep aılesıne slmlar
 
akolik

akolik

Üye
arkadaşlar bu makinaya msn yüklenirmi??
 
festival50

festival50

Üye
lınkler kırık arkadasım ck tesekkurler yuklemısın ama kırık lınkler
 
Simdilik

Simdilik

Üye
bu telefona nimbuzz ve ebuddy yüklenebiliyor... telefonunuzun internetinden bu programları indirerek kurabilirsiniz... site
 

craftsmansalih

Üye
arkadaşlar ben 3120 c almak üzereydim fakat tereddütte kaldım. öncelikle bu programa hemen hemen tüm javalar yükleniyormu.. benim amacım program kullanmak. ayrıca ses filan nasıl, 3g çok lazım değil..
 
efs@ne043

efs@ne043

Üye
kardes benim telde kilit var bi mesaj at da yrdmcı ol
 

henRıqLo

Üye
eLLeRine SağLıq bRo
 
hackteamtr

hackteamtr

Üye
saol kardeş ...3120c çok güzel telefon 6 aydır kullanıyorum hiçbi sorunla karşılaşmadım ama aksesuarlarını bulmak çok zor tek sıkıntım o...

bnm ilk ay bi şey yoktu
3. ay tel donmaya başladı
4. ay telefonda kararmalar başladı
servise verdim geldi 30 tl verdim ama sadece 3-4 gün kararmadı daa sonra yine başladı
+ kapak çok çabuk çiziliyo
bayramdan sonra değiştircem teli
 

purtul61

Üye
emeğine ve açıklamana teşekkürler
 

karakule1318

Üye
benim hafiza kartla sorunum var pc okumuyot yaw
 


Üst Alt