Nokia 3120 Özellikler+ Programlar+ oyunlar+ Bilgiler

Sponsorlu Bağlantılar

rockstar26

Üye
çok sağoll!!
 


semih01sem

semih01sem

Üye
Ya bu telefonun eski modeli de vardı küçücüktü bundan 4-5 yıl önce
 

ahmet songülalp

Üye
saol kardes allah senden raz1 olsun çok tskler kardesim iyi forumlar:=)

--------------- Ekleme ---------------

yaa kardes ben bu java oyunlar1n1, pc suite indirdim de benim internet s1n1rl1 ya faturada çok para yazar m1 cevap verirsen sevinirim.
 

gündüzalp

Üye
elinize sağlık
 

ayaz5842

Üye
Ya arkadaşlar bu telefona program nasıl atılıyor bende daha yeni aldımda
 

SonkuzeyLi

Üye
benimki 3120 sadece tek sorun batarya bitince uyarı vermeden kapanıyo
 

mali5555

Üye
:sukur::P::bann::vur:heyo::bigstar::huhu::ehe:kop::yuru:bilmem::box:islik:islik:(:mahcup::aglaGÜNCELLLLL:aman2::sopa:;):megafon::)
 
maho23

maho23

Üye
Arkadaşlar telefonu aldığımız zaman içinde uygulamalar bölümünde Opera Mini var fakat ben bu uygulamayla bir türlü internete bağlanmayı başaramadım.Sürekli bağlantıda hata var diyip duruyor.Bağlanabilen arkadaşlar yada sorunun çözümünü bilenler var ise bu konuda yardımcı olabilirlermi? .Teşekkürler.
 

candamar01

Üye
Redlıne bnmde bir sorun vardı...ıııı daha yeni nokıa 3120 tlf aldım fakat hafıza kartının şifresi olmamasına ragmen şifre istiyor ne yapacamı sasırdım...Yardımcı olursanız sevinirim.Saygılarımla...
 
bermudaber

bermudaber

Üye
saol kardeş ...3120c çok güzel telefon 6 aydır kullanıyorum hiçbi sorunla karşılaşmadım ama aksesuarlarını bulmak çok zor tek sıkıntım o...
ben telefon araştırıyorum. n73 arıza verdi ve şimdi 3. kez serviste yenisini vermeyecekler gibime geliyo onu satıp yeni s40 bi telefon almayı düşünyom.
merak ettiğim bazı şeyler var 3120c ile ilgili
1.kulaklık sesi nasıl
2.müzik çalarda şarkı araması var mı?? (rehberdeki gibi)
3.telefon hızı nasıl

cevaplarsan çok sevinirim
 
New Life

New Life

Üye
saol kardeş
 

LASTDJ25

Üye
3120 ben de kullanıyorum vede cok memnunum +g3 ozelliği havayıda verıyo 30 temmuz 2009 81 ilde aynı anda
 
omer10da

omer10da

Üye
teşekkurler
 

pyrexia7

Üye
ellerine, emeğine sağlık kardeş.
 

alisemih_920

Üye
mobil games hariç tüm linkler bozuqqqqqqqq:@:nono:
 

c7l10

Üye
tşk ederim ama bu 3120 classıc de çaılışıyormu?
 
asigsasi

asigsasi

Üye
Arkadaşlar 3600 slide de herhangi bir dosya veya içerik bulmak için baş harfine basmak yeterli örnek müzik dosyasında i harfine basınca i ile başlayan şarkıcılar geliyor bu 3120 classic de varmı

--------------- Ekleme ---------------

Kullanan arkadaşlar yardım lütfen
 

akbabu

Üye
Ya son link açılıyor ama nasıl indirebiliriz dosyayı.
Ya da başka bir siteyi upload etsen..
 

fanatik061626

Üye
arkadaşlar ben bu mobile games i indirdim bunu telefona nasıl atabilirim acil yardım
 

gocmen96

Üye
saol kardeş oyunlar çok güzel
 


Üst Alt