Nokia 2700 Classic LÜTFEN YARDIIM!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erkan_79

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 2700 Classic LÜTFEN YARDIIM!
2700 classic V 07.15 versiyonlu, Romanya menşeli bu ay(Mayıs 2010) aldığım cihazda;MENÜ>Ayarlar>Tercihler>Genel>Uyarla>IŞIK EFEKTLERİ "açık" olduğu halde gelen aramalarda ritmik aydınlatma gerçekleşmiyor.(Sessiz moddayken ritmik aydınlatma gerçekleşiyor), aynı cihazın V07.80 versiyonunda genel modda efekt gerçekleşiyor.Cihazım arızalı mı? Bilgi almak istiyorum . TEŞEKKÜRLER! Güncelleme yapsam sorun gider mi? Bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim))
 
kesin arızalı bendede oldu gittim burdaki telefonculara yaptılar
sende bi götür sadece 5 10 tl aldıar benden
 

ozixozi

Üye
bedede aynı öle oluyor ama ben fazla uğraşmadım belki bozuktur
 
sesiz moddaki uyarlamaların hepsinin aynısını genel modda uygula bi belki olur...allah yardımcın olsun
 
Telefonu yeni almışın normal telefoncuya götürme garantiye ver.En azından telefonun garantisi gitmez.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...