kadir_bay
Üye
nokia 2630 suya düştü garanti
Cep telefonum nokia 2630 du.Suya düştü.Temizlemeişler ama bataryayı takmışlar.Neyse telefon açılmıyor, çalışmıyor.Şimdi garantisi var.Ancak garinti kapsamına suya düşünce girmez.Şimdi size birkaç sorum olacak.
1-)Telefon suya düşünce neresi bozulabilir.
Buna göre;
-Yaklaşık olarak masraf ne kadar olabilir.
-Neresinin bozuk olduğunu tahmin edip,telefoncuya gidip,garantisinden dolayı tamir yaptırmak için ne söyleyebiliriz? Yani ne uydurabiliriz?
2-)Bazı telefonların içinde etiket oluyormuş.Telefon ıslandığı zaman malum etikette ıslanıyormuş.Servis bunun ıslandığını bu şekilde anlayabiliyor.Peki bu nokia 2630 da bu özellik var mı? Öğrenelimde ona göre servise gönderelim di mi.
--------------- Ekleme ---------------
Bi çözüm sunacak yok mu?
1-)Telefon suya düşünce neresi bozulabilir.
Buna göre;
-Yaklaşık olarak masraf ne kadar olabilir.
-Neresinin bozuk olduğunu tahmin edip,telefoncuya gidip,garantisinden dolayı tamir yaptırmak için ne söyleyebiliriz? Yani ne uydurabiliriz?
2-)Bazı telefonların içinde etiket oluyormuş.Telefon ıslandığı zaman malum etikette ıslanıyormuş.Servis bunun ıslandığını bu şekilde anlayabiliyor.Peki bu nokia 2630 da bu özellik var mı? Öğrenelimde ona göre servise gönderelim di mi.

--------------- Ekleme ---------------
Bi çözüm sunacak yok mu?
