Arkadaşım oyunun klasörünü direk telefonamı atcaz yoksa içindeki klasörleri mi ayrı ayrı atcaz biraz açıklama yaparsan sevinirim.Klasörü açıyorum içinden Episode 1-2-3-4 diye 4 tane klasör çıkıyo 1 tanesinin içine giriyom ondanda apps la system çıkıyo.Telefona nasıl atacağımı söylersen güzel olur şimdiden teşekkürler.