ChavRash
Emekli Yönetici
Nisan 2008 Ayın Üyesi: Kurtoğlu85. Tebrikler ..
Merhaba arkadaşlar,
Giden nisan ayı boyunca forumda yararlı paylaşımlar yapan, yardımcı mesajlar yazan, aktiflik gösteren ve üyelerle iyi geçinebilen arkadaşlarımız arasından kurtoğlu85 nickli arkadaşımızı nisan ayının en iyi üyesi olarak seçmiş bulunuyoruz.
Her zamanki gibi zorlandık cümlesini kullanmak istemiyorum ama siz de bizi zorlamaktan vazgeçecek gibi görünmüyorsunuz, bizim de canımıza minnet ya, Neyse .. Kendisini en içten dileklerimle tebrik ederim. Başarılar ..
İyi forumlar.
Giden nisan ayı boyunca forumda yararlı paylaşımlar yapan, yardımcı mesajlar yazan, aktiflik gösteren ve üyelerle iyi geçinebilen arkadaşlarımız arasından kurtoğlu85 nickli arkadaşımızı nisan ayının en iyi üyesi olarak seçmiş bulunuyoruz.
Her zamanki gibi zorlandık cümlesini kullanmak istemiyorum ama siz de bizi zorlamaktan vazgeçecek gibi görünmüyorsunuz, bizim de canımıza minnet ya, Neyse .. Kendisini en içten dileklerimle tebrik ederim. Başarılar ..

İyi forumlar.

kekli olmasın ama onu ben yapcam
