Nisan 2008 Ayın Üyesi: Kurtoğlu85. Tebrikler ..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nisan 2008 Ayın Üyesi: Kurtoğlu85. Tebrikler ..
Merhaba arkadaşlar,

Giden nisan ayı boyunca forumda yararlı paylaşımlar yapan, yardımcı mesajlar yazan, aktiflik gösteren ve üyelerle iyi geçinebilen arkadaşlarımız arasından kurtoğlu85 nickli arkadaşımızı nisan ayının en iyi üyesi olarak seçmiş bulunuyoruz.

Her zamanki gibi zorlandık cümlesini kullanmak istemiyorum ama siz de bizi zorlamaktan vazgeçecek gibi görünmüyorsunuz, bizim de canımıza minnet ya, Neyse .. Kendisini en içten dileklerimle tebrik ederim. Başarılar .. :)

İyi forumlar.
 


mservank

mservank

Üye
İlk tebrik bendne hayırlı olsun Murat abi
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
ooooooo murat havandan geçilmez artık...tanımazsın artık bizi.... :D :D :D :D

nese hayırlı olsun bakalımm... :spr :spr :spr
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Hiç beklemiyordum açıkcası çok şaşırdım. Ancak çokda mutlu oldum. Uzun zamandır birlikteyiz, Maxicepde olmak gerçekden sanal alemde bir ayrıcalık olmaya başladı bence. Çünki çoğumuz neredeyse yıllardır aynı mahallede beraber büyüyen arkadaşlar gibiyiz. Bunu gerçek hayatta sağlamak bile çok zorken bizler sanal dünyada başardık. İnternette en çok vakit geçirdiğim ve dolaysıyle en sevdiğim site olan maxicep.com forumunda ayın üyesi seçilmek çok büyük bir keyif ve ayrıcalık. Hak eden bütün arkadaşların bu ayrıcalığı yaşamasını temenni ederim. Herkese teşekkürler ve iyi forumlar
 
canturgay

canturgay

Üye
tebrikler murat..:)
 
FerreT

FerreT

Üye
Tebrikler Dstm..Hedef çeyrek final :)
 
Nazy

Nazy

Üye
Tebrikler Murat:)
Bunu gerçek hayatta sağlamak bile çok zorken bizler sanal dünyada başardık.
Yazdıkların çok doğru Biz Zor olanı başarıyoruz
İnşallah Hep Böyle Devam Eder
 

karides

Üye
Tebrikler kardeşim.
 
Ozan

Ozan

Admin
Tebrik ederim, bu rütbe sana çok yakışıyor :)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
tebrikler
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
tebrik ederim murat .:)
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
tebrik ederim dostumm:D
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
tebrikler kurtoğlu
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
tebrikler kurtoğlu
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Bende tebrik ederim murat hak ediyorsun...
 
abdurrahmanz

abdurrahmanz

Üye
Tebrikler Hayatında da Sanal daki gibi BAŞARILAR DİLERİM :)
 
manyak!

manyak!

Üye
waaayyyy murat hayırlı olsun yaaa çok sevindim :) e artık bi baklava isterim:ehe kekli olmasın ama onu ben yapcam:kop:
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Tebrikler Kurtoglu..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt