Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nimbuzz sohbet programı için araç gereçler kısaca (seri flood programları)
Sponsorlu Bağlantılar
wersage
Üye
Arkadaslar bu linki veren kişiler bir numaralı seri ekçidir ve bunu silmeyen admin suçlu duruma dusuyor zavallı ınsanlar seri yiyor.adamlar haftalık zar zor uye oluyor yazık millete.adamlar yabancı siteden indirmiş ve redkid denilen sanal haydut seri atıyor
akmoy92
Üye
Zaman kötü herkez başkasını rahatsız etmek istiyo
έмsάļśįźρяέήś
Üye
kullanıcıya zarar vermekten baska bi ise yaramıyo tesekkurler yine de nimbuzz sohbet odalarında huzur u bozanlar için yarayıslı ama
wersage
Üye
Admin size uyarı yaptık sizde işin içine giriyorsunuz bu red kit seri ekçidir gozöume gorunme buzzda redkit wersage de herkez tanır.siz uyar yaptım kaldırın su linki illegal program yayınlıyorsunuz nerede koskoca maxicep adminleri
ॐOsMaN
Üye
Arkadaşlar ben paylaşım yaptım ve şikayet eden sadece versage oda sadece seriye karşı olduğunda değil kıskandığı için bunu yapıyor.evet redkit bir seri floodcu dur ama bunu saklamayıp üstelik türkçeleştirerek türklerle paylaşmıştır.
jejep
Üye
adminler dikkatt okuyunnnnnnnnnnnnnnn
batmen
Üye
Red kit serı ekçidir wersage haklı ben TRUVA_SAVASCISI nimbuzda tanıyan çok red kit banlanmalı inanın yalancı ve huzursuzluk yaratan biridr.
jejep
Üye
iyi kanka gülüyorum
wersage
Üye
LA BİLLET BU BLADE SUSKUN123 YANİ OSMANDIR PUHAHHAAA AZMI FLOOD YEDİ
ॐOsMaN
Üye
He he wersage sen hep yanılan birisin ben seri ekciyim ama suskun değil ..REDKIT..!! Nimbuzz dakilere slm söyle xD lol
--------------- Ekleme ---------------
Senin de coq odana daldım buzda onlardan bahset birazda nasıl düştüklerinden bahset .
Coq flood yedin coq
g1gfe4ds2
Üye
Haci suskun123 benim seni ben etti adam ya puhhahah xD nan wersage hic seri gelmio bana istersen ek at deneyelim aksama kadar at dusuremezsin beni xD . Neyse ya ben birakmisim zaten buzu, guzel konu thanks ettim xD
ॐOsMaN
Üye
xD RICA ederm herşey buz için xD
g1gfe4ds2
Üye
haji eyer bide redkit sensen gecen rallicinin odada gameyun dan okey indirin oynayin diodun link felan varsa atsana v2 icin xD
buyur kardeş burdan bak gamyun oyunlarına
maxicep.com/java-oyunlar/gamyun-cep-icin-online-okey-satranc-tavla-banko-dama-ve-sohbet-ayrica-uyelik-ucretsiz-392528.html