Nexus 5 Sensör Problemi

  • 10 Temmuz 2014
  • 1624 Okunma
  • 11 Cevap

  1. Selamun Aleyküm Beyler.

    Nexus 5 de Temple Run oyununda sensör sorunu yaşıyorum. Temple Rundan çok daha yüksek boyutlu oyunlarda (örn: Real Racing 3, Asphalt 8) hiç sensör sorunu yaşamadım. Yardımcı olabilecek arkadaşlardan yardım bekliyorum. O kadar oyun var ama bu oyunuda oynamak istiyorum baya sarıyo başka oyun olsa silerdim :D
     


    Yazan: ua_hasan.32
  2. Kalibre et.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. Nasıl yapacağım yardımcı olabilir misin ?
     
  4. Ayarlar>>Ekran>> Burada olması lazım.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. O saf androidlerde yok :D Soruna gelince cihaziniz icin kod falan yok sanirim kalibrasyonla ilgili. Bazi oyunlar kalibre edebiliyor ama. Hungry shark evo, traffic racer vb. oyunlardan herhangi bir tanesini kurup oyun ayarlarindan kalibre edebilirsiniz. Cihaz genelinde etkili olacaktir.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. Google playde kalibre uygulaması var. Onla yap.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  7. Ben neden gormemisim :ah Yeteneklerimi kaybediyorum aramistim bi de :(
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. İkinizinde tavsiyelerini deneyeceğim teşekkürler sonucu yazarım
     
  9. :rica:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. :rica:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. İlk önce kolay olanını yapatım traffic racer vardı kalibre ettim şu anlık sorunum geçti çok teşekkürler arkadaşlar :D
     
    Nexus ile gönderdi
    The Shadow bunu beğendi.
  12. Duzeldiyse ne mutlu bana :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    ua_hasan.32 bunu beğendi.

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
10/12/2018 - 21:21