neo v arka kapak gıcırtı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hadi123

Üye
    Konu Sahibi
neo v arka kapak gıcırtı
arkadaşlar ben bu telefonu almak istiyorum her şeyi iyi ama kullananlar 1-2 hafta sonra arka kapaktan ses geldigîni söyluyorlar. Bu ses rahatsız edicimi ve sesi yok edebiliyormuyuz ?
 


ladrex84

ladrex84

Üye
Ben kaç haftadır kullanıyorum böyle bir ses duymadım..nasıl bir ses gelebilir ki. orada kapı mentesesi yokki.. :-D
 
  • Beğen
Tepkiler: OnLyTurK
elmas14

elmas14

Üye
evet arka kapak sok tak yapmaktan bir süre sonra tam oturmayıp dediğin gibi gıcırtı yapıyor ve , fonksiyon tuşlarının bulunmadığı gri bölümle beraber iğrenç bir ses çıkartıyor :'(
 
gs_1991_apo

gs_1991_apo

Üye
sol tarafda hafif bir gıcırdı var ama öyle rahatsız edici bir ses değil normal bnce orası boş kalmış biraz içine kagıt falan doldursak :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt