HahaBen teşekkür mesajı atarak değilde herşeye burnumu sokarak olmuştum :P


Ama ilerde bi anlamıolmadığnı anladm çok gereksiz şeyler

emeğe saygı içi, yine gereksizlere taşınan konularım aklıma geldi

Yapma be yavemeğe saygı içi, yine gereksizlere taşınan konularım aklıma geldi

Ben bu tempoyla yüzbaşı bile olamam,sizler uçmuşsunuz,zaten Asphalt 8 ile uğraşıyorum olmadı nomıssız.

ve bu sana neden batar![]()
4 senedir yarbayım diyorumHer konuya teşekkür edenler rütbe yükseltmek için mesaj kasan kişilerdir.Oldukça gereksiz bir işe imza atarlar.
Bkz.Madalya Takmıyoruz


