Neden Her Konuya Teşekkür Edilir ?

Sponsorlu Bağlantılar

UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Neden Her Konuya Teşekkür Edilir ?
:eek:
 


Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Sus çaktırma :D
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Hmmm :cool:
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür mesajı kasmaktan mesajlar engellendimi ne oyle bisey vardı bi ara hala var mı ki :D
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Sen 1 ayda nasıl yarbay olmuştun la merak ediyorum ben 4 senede daha yeni yarbay oldum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Ben teşekkür mesajı atarak değilde herşeye burnumu sokarak olmuştum :P
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Silinen Üye 988579
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Artık 12 sene sonra 10000 mesajım olcak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
emeğe saygı içi, yine gereksizlere taşınan konularım aklıma geldi
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 988579
Tarık Sabırman

Tarık Sabırman

Üye
Ben bu tempoyla yüzbaşı bile olamam,sizler uçmuşsunuz,zaten Asphalt 8 ile uğraşıyorum olmadı nomıssız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 988579
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Ben bu tempoyla yüzbaşı bile olamam,sizler uçmuşsunuz,zaten Asphalt 8 ile uğraşıyorum olmadı nomıssız.

:D
Gececilere takıl bi iki hafta olursun :P
(1000 mesajm vardir orda farkinda degildim orda konusurken)

Bence gececiler gereksize taşnmalı
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 988579
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Bi ara gececiler konusu bakıma alınmştı acayip düşmştü mesaj sayim :P
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 988579
MertcaN9

MertcaN9

Üye
ve bu sana neden batar :D
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Her konuya teşekkür edenler rütbe yükseltmek için mesaj kasan kişilerdir.Oldukça gereksiz bir işe imza atarlar.
Bkz.Madalya Takmıyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: Tarık Sabırman, UpOneTR ve Silinen Üye 988579
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR


Üst Alt