Ne yapmaya çalışıyor ?

    Konu Sahibi
Ne yapmaya çalışıyor ?
3 aydır mukemmel devam eden bır ılıskım vardı kız bır anda sogudum sevmıyorum sıkıldım dedı terkettı. 3 haftadır dusman gıbıydık 2 cıhan bır araya gelse olmaz dıyordu senınle arkadas bıle kalmak ıstemıyordu hergun kavga edıyoduk 3 gun oncesı yıne kavga ettık ve o gunun gecesı bana sasırtıcı derecede ıyı davrandı canım dedı canımsın canım benım falan. Bana sabret zaman ver senı senden cok sevıcem gor bak senı sevmeyı cok ıstıyorum dedı soguma benden lutfen sabret senı senden cok sevecegım goreceksın dedı ıyı guzel tamam konustuk. Pazartesı gecesı oldu bu olay. Salı yanı dun soguktu nedenını sordum sevemıcem ben falan demeye basladı bugunde guzel bır mesaj atmıstım gelen cevap artık kımseyı ıstemıyorum hayatımda ask mesk yok artık bende sevmek ıstemıyorum kımseyı mesaj atıp durma yeter artık zaman verıyorsun sozde ama sureklı rahatsız edıyorsun sus cevap yazma sussssss artık suss yazmıs. Ben ne yapsam bılemedım gunde attıgım mesaj 2 3 tane ancadır. Genelde o atınca cevap yazıyorum.. Anlamıyorum nıyetı ne dalga gecıyor gıbı tavırları. Kafayı yedırtcek bana. Senı senden cok sevmek ıstıyorum dıyen bı ınsan 1 gun ıcınde neden sevemıyorum 2 gun ıcınde sevmek ıstemıyorum derkı hıcbı tartısma olmadı mesaj atmadım o atmadıkca sadece bugn guzel bı mesaj yazmıstım eskı gunlerımızı ozledım gıbısınden esprı ve gulucuklerle dolu mesajdı ama aldıgım yanıt resmen s... Gıt dercesıne. Sok oldum cevap yazmadım. Ne yapsam ? Artık ne yapacagımı bılmıyorum kızı gercekten sevıyorum ve en ufak hata yapmadım yalan dahı soylemedım.
 

najda

Üye
bu konu biraz garip.belki senden çok hoşlanıyordur.fakat ailesi seni istemiyordur ve cevapları yazarken ailesi yanında olabilir.ailesini gözlemle.sana karşı soğuk davranıyorlar mı?soğuk davranıyorlarsa kızı kendin evde yalnız kalacağın zaman davet et.başının etini ye.en sonunda kabul edecektir.tüm bunları açıklamasını iste.bunu onada anlat.açıklamasını bulucaksın.
 
Kızlar ailesi ile kavga ettiginde erkekler gibi kapıyı çarpıp evi terk etmeleri aynı olmaz
evden kovulmazlar alırlar eline telefonu arkadaş sevgili filan edinirler
konuşurken evde yaşadıklarını sıkıntılsından bahsetmezler başını yaslayacak
omuz bulmakta zorlanmazlar. Böyle birine denk gelmiş olabilirmisin
 
    Konu Sahibi
galıba cunku ılk tanıstıgımızda annesı ıle küstü sonralardan aılesı ıle arası duzeldı abısı evlendı falan aılesı yenıden eskı nesesıne kavustu ve ayrılırken ben sevgılı falan ıstemıyorum artık aılemle vakıt gecırmek ıstıyorum demıstı aynen boyle demıstı
 
Arkadaşın psikolojik sarsıntılar yaşıyor biraz zaman ver zaten gönülden seviyorsa dönecektir eğer dönerse de kendi yaşadığı sıkıntılarda sana karşı kırıcı davrandığını dile getirirsin.
 
    Konu Sahibi
susayimmi yani ben simdi günaydın mesajı dahi atmayayimmi mesela tutumum ne olsun ?
 
Yaptığını düşünceni anlaması için son bi mesaj at. Kendini toplaman için zaman veriyorum bize artık rahatsız etmeyeceğim geri döndüğünde ben hep yanında ve burada olacağım gibi bi mesaj atabilirsin
 
    Konu Sahibi
aslında bugün en son onu yazmıştim kızdı zaman veriyorsan sus sürekli dile getirme sunu diyor
 
Yahu kardeşim nicki değiştirmissin mobilim tanıyamadım. Bu şu geçenki sanalda tanıştığın hatun mu yoksa
 
Özel mesaj olarak gönderdim sana cevabı hacı abi.
 
arkadasım bence bu arkadasının telefonunu kontrol etmende fayda var.
 
    Konu Sahibi
maalesef küs gibiyiz şu an kontrol edemem ama aldatma durumu gerçekten olamaz olsa söylerdi ve elimde çok büyük kozları var onun hayatını bitirebilecek kadar bu riske giremez bunun farkında
 
bence bir müddet hiç mesaj dahi atma o seni arar veya mesaj atanakadar sana tavsiyem hiç kimseye ama hiç kimse delicesine bağlanma Rabbim hakkında hayirlisini eylesin ve bir söz ile bitirmek istiyorum yüce mevlam diyorki kimseyi benden çok sevme sensiz yaşayamam deme onu senden alırım senide onsuz yasatirim diyor
 
    Konu Sahibi
himm. Müptelasi oluyorsun kardeşim farkında olmadan. Bugün son adımımi atıyorum 40 dakikalik video çektim göndercem gece sohbet edercesine samimi içten konuştum bu yapabileceğim son şey artık umarım yumuşar artık yine kızarsa terslerse suscam o birşey demeden konuşmayacağm
 
Ben sana diyeceğimi dedim bundan sonra dikkat etmeni öneririm eğer elindeki kozları da kullanacak olursan o kızın gözünde daha kötü biri olarak kalırsın söyleyim.
 
    Konu Sahibi
kullanmam kardesım o kozları kullanmam demek o kızın yasamaması demek zaten.. Hazırladıgım vıdeo yu bıle yarıda kapatmıs dun usenıp gerısını ızlememıs ızlednmı dıye soruncada kızıyor ıyımısın dıyorum sanane dıyor sonra msj atmıyorum 3 4 saat sonra ıyımısın lutfen ıyı ol dıyor hep yapıyor bunu haksız yere kızıyor susuyorum sonra yumusayıp gelıyor