Ne Oluyoz Hayırdır?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
Ne Oluyoz Hayırdır?
Abiler Lumia 920 'yen geçmeyi planlıyorum sıkıntı yok da Mağaza nedir öyle? Assasins Creed ta 2010 da güncellenmiş 11 lira NFS de öyle. Şimdi ben öğrenciyim okulda arkadaşlarım oyun oynarken ben de oynamak isterim. Yakında Modern Combat ve 20 tane daha gameloft 15 tane daha ea games oyunu çıkacak güzel de bunlar 11 tl olursa ben nasıl alıyım 10 tane indirsen 110 TL yazık yani. Uygulama sayısı çoğaldıkça ucuzlar değil mi? Unloc filan Lumia 920'ye kıyamam ben. Sizce durum ne olabilir. Ben bu cihazda oyun oynayamadıktan sonra internete girmeden başka ne yapabilirim?
 

uMTOku

Üye
Öğrenci isen iphoneda da alamazsın zaten unlock cihaza bir şey yapmaz korkun olmasın
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 

ka_za

Üye
Ögrenci isen lumia da alamazsin
 
Unlock şu an için mevcut değil ama Ali Kemal'in verdiği haberlerden yola çıkarsak önümüzdeki zaman diliminde çıkabilir.
Ondan sonra istediğin kadar oyun ve uygulamayı bedava bulabilirsin.
 
Dostum uğraşma bunlarla git al bi gelişmiş android aklına gelebilcek bir çok oyunu oyna ve istediğin her uygulamayı indir . Wp telefonlar uygulamalık ve oyunluk telefon değil . Başka şeylere hitap ediyo . Oyun ve uygulama istiyosan android . Ama şıklık , sağlamlık ve stabillik istiyosan Wp
 

ka_za

Üye
Bende android kullanıyorum ama oyun konusunda ipodumu özlüyorum diyebilirm çeşit bizde az. Bide bizde bazen apk bulmak delirtebiliyor jailbreak de hersey mevcut
 

uMTOku

Üye
Her türlü iphone tabi ki androide kıyaslarsak
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bende android kullanıyorum ama oyun konusunda ipodumu özlüyorum diyebilirm çeşit bizde az. Bide bizde bazen apk bulmak delirtebiliyor jailbreak de hersey mevcut

cydia ve installous harika. Aynı sistem wp'ye de gelicek
 
Tepkiler: n000k
uyguluma jbli ios bu kadar wp8 de kırılırsa stabillik açısından ios,wp8,android rahat diyebiliriz
 

ka_za

Üye
Aynen öyle egerp wp8 ios gibi kırılsa satışlar patlar Nokia'nın da isine gelir bi açık bırakılmış olabilir diye düşünüyorum
 
açık olsa bile microsoft ilk güncelleme ile kapatır gibime geliyor.
 
Oyun benim için en son planda umrumda değil açıkçası
 

WebStyle

Üye
Oyun oynamak istiyorsanız İphone alacaksınız bu bu kadar basit.
 
Tek Derdin oyun oynamak ise windows phone alma, iPhone al. "Jailbreak yapmaya kıyamam" diyorsun, o halde android al. En basitinden, bu forumda "ios oyun", "android oyun" ve "windows phone oyun" bölümlerine gir. Ne demek istediğimi anlayacaksın.
 
Zaten babamı zar zor ikna ettim. Cihaz güzel ama yani oyunlar neden bu kadar pahalı? Onu anlamadım
Şu an pek fazla oyun olmadığı için yüksek ücret istiyorlar, uyguluma (oyun) sayısı arttıkça fiyatlar düşer diye düşünüyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...