ne olur yardım edin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ne olur yardım edin
arkadaşlar nokia6280 mesaj numarasını yazarken numaranın önüne ; simgesi geliyor bunu nasıl iptal ederim.fabrika ayarlrın geri dönmeme rağmen düzelmedi yardımcı olursanız sevinirim
 

Exalans

Üye
dostum o okadarda önemli değil nihayetinde mesajın gönderiliyor ve 1 sms ücretinde oluyor. telefon symbian olmadığı için virüs veya benzeri proğramdan kaynaklanan sorun değil ve telefonun orjinalinde var ; bu simgenin anlamaı devamında başka bir numara daha ekleyip birden fazla kişiye gönderebilrisin demek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...