spartuas Üye Emre-07' Alıntı: Ben C7'mle mutluyum ama nokia telefonun aşağılanmasına tahammül edemem sonuçta bizim telefonun kuzeni . Genişletmek için tıkla ... ben tahammül ederim banane isterse kardeşi olsun bananee
Emre-07' Alıntı: Ben C7'mle mutluyum ama nokia telefonun aşağılanmasına tahammül edemem sonuçta bizim telefonun kuzeni . Genişletmek için tıkla ... ben tahammül ederim banane isterse kardeşi olsun bananee
S.E.C.R.E.T Üye spartuas' Alıntı: ben tahammül ederim banane isterse kardeşi olsun bananee Genişletmek için tıkla ... Neyse panpa konu dağılcak özele buyur .
spartuas' Alıntı: ben tahammül ederim banane isterse kardeşi olsun bananee Genişletmek için tıkla ... Neyse panpa konu dağılcak özele buyur .
spartuas Üye emre-07' Alıntı: [sıze="4"] neyse panpa konu dağılcak özele buyur .[/sıze] Genişletmek için tıkla ... bncede
emre-07' Alıntı: [sıze="4"] neyse panpa konu dağılcak özele buyur .[/sıze] Genişletmek için tıkla ... bncede