NBa 2009!! Tüm Ekran Boyutları!!

Sponsorlu Bağlantılar

jackalx_06

jackalx_06

Üye
eline sağlık.
 


harbi67

Üye
saolasın tşekkür ederim
 
furkan_gul_44

furkan_gul_44

Üye

Teşekkürler
 

tesisattesisat

Üye
emeğine sağlık kardeşim. ya ben bir şey soracağım bu oyunhiç bi emulatörün ekranına sığmıyor hem büyük geliyor. bu sorunu halletmenin yolu var mı acaba.
 
acarbay

acarbay

Üye
çok iyi bir paylaşım...
 

nurisefa

Üye
6300 'da çalışmıyo uygulama hatası veriyo :(:(
 

Yiğit KAPLAN

Üye
teşekkürlerde bu oyun nasıl yükleniyor telefona?
 

batuone

Üye
saol
 
yasin1587

yasin1587

Üye
paylaşım güzel teşekkürler :)
 
LOUP NOİR

LOUP NOİR

Üye
teşekkürler güzel paylasım
 
koraygunes

koraygunes

Üye
teşekkürler
 


Üst Alt