Nasıl telefona hack atıcam hiç bilmyorum , yardım

  • 21 Ekim 2010
  • 502 Okunma
  • 0 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar telefonu alalı 2 gün oldu , v51 yüklü fakat 50 mb ram falan kullanırken bile 1-2 sn de uygulamaları açıyor buda beni deli ediyor , başka bi forumda nomadcry adlı bi kullanıcı hack yapmış , onu yüklicem ama bi anlatmış ki sormayın daha doğrusu anlatamamş şiir falan yazıyo aşağılara iniyorum dead usb yapın jafı açın falan diyo ben daha yeni almışım telefonu sen bana ne diyorsun bu sefer soruncada yok herşeyin cevabı var yok bilmemne vs vs

    Neyse arkadaşlar ben o hacki nasıl atabilirim telefona tam olarak yüklemem gereken programlar nelerdir oradaki programları indirdim Launch JAF Logger diye bişey var onu falan indirdim hata veriyo sinir oldum kapattım zaten bugün herşey üstüme üstüme geliyor kargoya gittim kargoyuda vermediler :@:bann:

    Bana düzgün biçimde anlaşılabilir biçimde anlatabilir misiniz bu hack işini ???
     


    Yazan: bhuraqe
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/09/2018 - 02:48