Nasıl Olmuş

    Konu Sahibi
Nasıl Olmuş
Bunlarla redüktör yapcamda nasıl olmuş

 
Tepkiler: Silinen Üye 988579

0MG90

Üye
Çok iyi yapmışsın
 
Tepkiler: Silinen Üye 988579 ve haydaravısyon

Uhops

Üye
Redüktör, bisikletin vitesindeki şey mi?
 
Tepkiler: Silinen Üye 988579
    Konu Sahibi
Redüktör, bisikletin vitesindeki şey mi?
onun gibi bişey motorun devrini düşürüp tork gücünü artırıyor yokuş yukarı çıkarken bisikletin fitesini
yükletip pedala bastığın güç ile arka lastıgı uygulanan gücün eşit olması gibi ama bunda arka lastigin bir
tur atması için senin altmış tur pedal çevirmen gerekiyor
 

Uhops

Üye
Bende bu mantıkla bir proje yapıyordum dinamoyu(bisikletten söktüydüm) bozdum. Şarjlı el feneri var onunda bir daha yapmaya çalışcam
 
Tepkiler: haydaravısyon
    Konu Sahibi
Galiba anlıyorsun bu işlerden
birazBüyük çabalar hesaplayıp diş sayısnı diş acısını yaptıgım bu zımbırtılar üç günden beri
durmasızın dönuyor en ufuk aşınma yıpranma olmaması beni sevindirdi
daha sonra bunlar metal üzerine yapılacak,diğer açtıgım konular ve bu konu gereksizlere taşındıgına göre
bunun gibi pek çok çalışmaları paylaşmak yerine kendime saklamaya karar verdim
kimseye kızgın değilim belki biraz kırılmış olabilirim
saygılar sevgiler.
 

iyavuzoz

Üye
haydaravızyon bey siz hiç tv yarışmalarına katıldınız mı?