onuralpyusuf
Üye
Nasıl Bir Cep Telefonu Önerirsiniz?
Selam arkadaşlar.
Şu anda elimde 100tl var.Elimdeki N70 cihazımı satıp iPhone'umun yanına gidebilecek hoş ve kibar bi telefon arıyorum.iPhone'da da bu özellikler var ama onda Vodafone hat takmak zorundayım garanti bitene kadar.Güzel fotoğraf çekebileceğim, müzik dinleyebileceğim, internete girebileceğim bir telefon arıyorum. Wi-Fi olursa benim için bulunmaz bir nimet olur. Dokunmatik istemiyorum samsung cihazlardan açıkcası bütçeme göre olanları güzel telefon değil. Tam QWERTY klavyeli olabilir. W910i önerdi arkadaşlar ama bana işlemcisi biraz ağır gibi geldi mesaj yazarken harfler hemen çıkmıyor yada o kullandığım telefondan dolayımıdır hafızası doluydu. Sony Ericcson modellerinden hangisini alabilirim? Nokia N73 baktım çok kaba geldi o yüzden tavsiye etmeyin. N70'e 100tl verdiler sizce fiyat makul mü? Cihazın kutusu aksesuarı hiç bişeyi yok spot cihaz sadece cihaz var. Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar 200tl'ye alabileceğim telefonları bekliyorum sizden.3G olması şart değil. Bu arada BlackBerry 8320 cihazlar nasıl onla ilgilide görüşlerinizi alabilirmiyim?
Şu anda elimde 100tl var.Elimdeki N70 cihazımı satıp iPhone'umun yanına gidebilecek hoş ve kibar bi telefon arıyorum.iPhone'da da bu özellikler var ama onda Vodafone hat takmak zorundayım garanti bitene kadar.Güzel fotoğraf çekebileceğim, müzik dinleyebileceğim, internete girebileceğim bir telefon arıyorum. Wi-Fi olursa benim için bulunmaz bir nimet olur. Dokunmatik istemiyorum samsung cihazlardan açıkcası bütçeme göre olanları güzel telefon değil. Tam QWERTY klavyeli olabilir. W910i önerdi arkadaşlar ama bana işlemcisi biraz ağır gibi geldi mesaj yazarken harfler hemen çıkmıyor yada o kullandığım telefondan dolayımıdır hafızası doluydu. Sony Ericcson modellerinden hangisini alabilirim? Nokia N73 baktım çok kaba geldi o yüzden tavsiye etmeyin. N70'e 100tl verdiler sizce fiyat makul mü? Cihazın kutusu aksesuarı hiç bişeyi yok spot cihaz sadece cihaz var. Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar 200tl'ye alabileceğim telefonları bekliyorum sizden.3G olması şart değil. Bu arada BlackBerry 8320 cihazlar nasıl onla ilgilide görüşlerinizi alabilirmiyim?


