Nasa: Uzaylı istilası Olabilir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
karayel90

karayel90

Üye
    Konu Sahibi
Nasa: Uzaylı istilası Olabilir
NASA :Uzaylı İstilası Yaşanacak!NASA 'nın Gezegen BilimiBölümü' nden Shawn Domagal -Goldman ve ekibi, NASA 'ya sunduğuraporda ; dünyada artan sera gazısalınımının yarattığı tehdidin uzaylılarınistilasına yol açabileceğini söyledi .Guardian'ın haberindeki rapora göre ,dünyada olan biteni uzaktan izleyendünya dışı yaratıklar , atmosferdemeydana gelen değişimler nedeniylebir medeniyetin kontrolden çıktığıdüşüncesiyle bu tehdidin büyümesiniengellemek için önlem alabilirler .NASA ve Pennsylvania StateÜniversitesi öğretim üyelerinin ortayaattığı bu aşırı spekülatif senaryonungerçekleşme olasılığı düşük olsa dainsanlar ile uzaylıların bir gün mutlakakarşı karşıya gelecekleri varsayımınadayanıyor.Domagal -Goldman ve ekibininhazırladığı raporda ayrıca uzaylılarlayakın temasın olası sonuçları da yeralıyor . Bilim adamları, raporuninsanlığı "bir gün olacak olan gerçektemasa hazırlamak " istediğinibelirtiyor .Kaynak :www .haber 365 .comBekliyoruz bakalım
 


Burak

Üye
uzaylı diye bocek salmasınlar ustumuze.Kene kabusu gıbı.Abd nın ucakla yaydıgı soylenıyodu
 
zaza

zaza

Üye
hepsi oyun kendi yaptıkları şeyler bu bilerek böyle yapıyorlarki asıl amaçlarına ulaşmak için insanları uyutuyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392
DPool

DPool

Üye
NASA yine biyerlerinden sallamis
 

pelın_

nasa yıne yapmıs yapcanı
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
sera gazına dikkat çekmek istemiş kendince
 
enginzz

enginzz

Üye
nasa =sallamasyon
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
Biz gardaşız.. başımız üstüne.. çiğ köfte yedirip yollarık..
 
  • Beğen
Tepkiler: denizgedik
owner26

owner26

Üye
Dediklerine birde kendileri inansa keşke..
 
enginzz

enginzz

Üye
kendılerıde ınanmıs gıbı yapıorlar milletide ınandırmaya calısıyorlar
 
fireman87

fireman87

Üye
Nasa, ilimunati, mavi ışın :oke: Siz kurun mantığı.
 
enginzz

enginzz

Üye
aslında bızım turklerde bıse ortaya atsa nasa da balık gıbı duser oltaya
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
başlarına güneş geçmiş
 
conendrum

conendrum

Üye
arrivals belgeselini izleyin detaylar içinde
 
enginzz

enginzz

Üye
bı soguk su dokmak lazım kafalarında asagıya
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
oha istila bide he:) Gelsinler bakalım.
 
enginzz

enginzz

Üye
gelsınler bızde istilanın ne oldugunu gosterırız
 

Masum Serseri

Üye
Tabi bir sallama dır ama keşke olsa dünyaya biraz aksiyon olur :DD

----------Eklendi @ 11:56:14 ---------- Yazıldı @ 11:54:53 ----------

Sadece maxicep ile saldırsak yine alırız onları :D
 

hisisman

Üye
saçmaa. daha uzaylının olup olmadığı belli deil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt