N9'da Neden NSERIES Yazmıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
    Konu Sahibi
N9'da Neden NSERIES Yazmıyor?
Bu çok dikkatimi çekti.. Nokia çıkarttığı tüm N Serisi telefonlara NSERIES damgası basarken yani telefonun illa bir yerinde NSERIES yazarken N9 'u neden bunların dışında tuttu?
Bi fikri olan var mı?​
 


sataer

Üye
işletim sisteni farklı ondan sanırım
 

fnldstntn

Üye
N8 de de yazmıyor...
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Artık böyle isimlendirme yapmayacağını duyurdu ondan olabilir birde symbian n serisi ile karıştırılmasın diye de yapmış olabilir
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
eskidendi o
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
    Konu Sahibi
çok saçma bi karar o yazı telefona ayrı bir hava veriyor..
N9 da MeeGo olduğu için koymamış olabilir.. Ama zaten artık Lumialarla devam edeceği için NSERIES N8 ile tarihe karıştı sanırım
 

devel-su

Üye
N9 çıktığında ortada NSeries diye birşey kalmamıştı. Eğer Nokia yoluna Meego ile devam edecek olsaydı N9'un ismi N9 olmazdı, Asha ve Lumia benzeri bir isimlendirmesi olurdu. Örneğin: Lankku 800. Ancak N9 çıkartılmış olmak için çıkartıldığı için isim konusuna fazla takılmadılar, Lumia 800, Lumia 900, Nokia 700, Asha 300 vb. telefonların yanında o N9 olarak satışa çıktı, yıllar önce sızan bilgilerdeki gibi.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
N9 çıktığında ortada NSeries diye birşey kalmamıştı. Eğer Nokia yoluna Meego ile devam edecek olsaydı N9'un ismi N9 olmazdı, Asha ve Lumia benzeri bir isimlendirmesi olurdu. Örneğin: Lankku 800. Ancak N9 çıkartılmış olmak için çıkartıldığı için isim konusuna fazla takılmadılar, Lumia 800, Lumia 900, Nokia 700, Asha 300 vb. telefonların yanında o N9 olarak satışa çıktı, yıllar önce sızan bilgilerdeki gibi.

Olabilir bu.
 
leonardo08

leonardo08

Üye
görselliği bozmamak amacıyla yazmadıklarını düşünüyorum iyide yapmışlar bence
 
PriZm

PriZm

Üye
Nokia'nın desteğini çekeceği daha buradan belliymiş :zzz:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt