N9 çıktığında ortada NSeries diye birşey kalmamıştı. Eğer Nokia yoluna Meego ile devam edecek olsaydı N9'un ismi N9 olmazdı, Asha ve Lumia benzeri bir isimlendirmesi olurdu. Örneğin: Lankku 800. Ancak N9 çıkartılmış olmak için çıkartıldığı için isim konusuna fazla takılmadılar, Lumia 800, Lumia 900, Nokia 700, Asha 300 vb. telefonların yanında o N9 olarak satışa çıktı, yıllar önce sızan bilgilerdeki gibi.