n97 mini ciler bısey kesfettım :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
n97 mini ciler bısey kesfettım :D
klavyeden mesaj yazarken sol alt kosedekı shift tusu sanırım ona basılı tutunca kopyala menusu gelıyor cok kullanıslı oldu yavvvv
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869


Metin MF

Metin MF

Üye
:oha:
 
joker.lg

joker.lg

Üye
klavyeden mesaj yazarken sol alt kosedekı shift tusu sanırım ona basılı tutunca kopyala menusu gelıyor cok kullanıslı oldu yavvvv

bilmiyor muydun ? Bak opera minide w tuşu yukarı ı tuşu aşağı q tuşu yeni sekme :) birde operada bu söylediini artık kullanamıyorum kopyalama özelliğini cfw den sonra :)
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
ben orjınal browserı soylemısıtım. Evet ben bılmıyordun :kıskıs:
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Öğrenmiş oldun :ehe
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
evet :ehe:
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Einstein'in kayıp oğlu bulundu beyler haydi dağılak simdi :kop2: :kop2:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Vay be, ben de bu özelliği androidde yazı yazdığım kutucuğu basılı tutarak yapıyordum :ehe
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Taha ağlama yahu şaka yaptık. Beni affet konusu mu açayim bunun için :)
 
  • Beğen
Tepkiler: M. tAHA
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt