berkkaralar
Üye
N96 ısınma sorunu yardım lütfen
beyler konuyu önceden açtım ama yardım alamadan konu kapandı, ben en uygun yeri burası diye düşündüm... N96 telefonum durduk yerde masanın üstünde ısınıyor şarj olurken baya ısınıyor, ısınmaya başladığından beride şarjı 30 dk dan az gitmeye başladı.. yani uygulama felan açıkken değil, sesssin sakin masanın üstünde sinirleniyomu napıyo artık
ateş gibi oluyor..
ateş gibi oluyor..
ikincisi telefonun güç kaynağı iflasın eşiğinde. İnşallah sorun bataryada dırda değiştirince düzelir. Ama güç kaynaklı bir durum varsa işte bu çok kötü oluyor ve ıskartaya kadar gidiyor.
anlamıyorum ya tel bugüne kadar darbe bile almadı niye böyle oldu? güç kaynağı denilen yer problem yaratıyorsa çözümü varmı yoksa teli bozulmadan bire satim mi? 