N95'i Hiç böyle gördünüzmü?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
N95'i Hiç böyle gördünüzmü?
Tamam Nokia'nın Bu ine Diyecek Lafımız Yok. Teknik Özellik Ve Donanım Bakımından
Bilgisayar Artık Böyle Bişey..



Zaten Adamlar ''Cebimde Bişey Var, Ama Tek Bişey Değil'' Sloganı İle Peynir Ekmek Satar Gibi N95 satıyor.
Ama Bu Telefona ohaa bee Yok Daha Neler Boyutuna Taşıyanlar Bile olmuş.

Yüzeyi 18 karat altın kaplı telefon, 325 adet elmasla süslenmiş . liste fiyatı ise 12.000 pound gibi uçuk bir fiyat. Tabi alabilecek olan kişinin umunda olacak bi rakam değildir tahmin ediyorum.

(alıntı)
 


xkadir61

xkadir61

Üye
ben hemen sipariş vermek istiyorum, nasıl irtibata geçeceğiz bu telefonun sahibiyle?
 
xkadir61

xkadir61

Üye
okey iki adet paket yapıp, elektronik posta (E-Posta) ile hotmailim'e yollarsan sevinirim.
ödemesinide ofşor hesaplarımın birinden. senin hesap numarana havale yapayım.
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
ilginç olmuş yha
 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
hemen alalım ya 5-10 tane :D
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Allah sahıbıne bagıslasın ne dıyım :D
 
xkadir61

xkadir61

Üye
alacak olan varsa ,toprakümit'le irtibata geçsinler. bana te'min etti 2 tane .
normalinden birazdaha hızlı, ama biraz ağır taşıması zor oluyo, insan bi taşıma çantası falan verirdi ama neyse.
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
alacak olan varsa ,toprakümit'le irtibata geçsinler. bana te'min etti 2 tane .
normalinden birazdaha hızlı, ama biraz ağır taşıması zor oluyo, insan bi taşıma çantası falan verirdi ama neyse.
Abi demekki kargoda kalmış taşıma çantası... Gradlık pırlantalar kulağını zedelemesin dikkat et ;)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
teslimat için teşekkürler.
yeni ve pahalı şeyler olunca bana sormana gerek yok. sen gönder bana .
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
abi cidden aldın mı hayırlı olsun ne diyim:ehe
 
xkadir61

xkadir61

Üye
abi cidden aldın mı hayırlı olsun ne diyim:ehe

tabiki, sende al mutlaka tavsiye ederim sadece; 12.000 pound cuk o kadar, 2 tane olunca haliyle;24.000 pound cuk + kargo ücreti + toprak ümit'in komisyonu derken 30.000 pound'u buluyor tabiki.
 
eren6523

eren6523

Üye
bence güsel olmamış kral N73 bence N73 yeni bir efsane 6600 olma yolunda
 
schumici

schumici

Üye
sakın kız milletine göstermeyin ayvayı yeriz valla :D
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
sakın kız milletine göstermeyin ayvayı yeriz valla :D

Doğru diyosun walla üstündeki pırlantaları çıkarın bize tek taş yaptırın derler :D:D:D

Kadircim telden memnunmusun 2 tane daha yollimmi :)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
memnun olmazmıyım hiç, n73 için yokmu böyle süslü püslü şeyler.?
 
xkadir61

xkadir61

Üye
yap yap olsun n73 olsunda isterse çamurdan olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt