toprakumit
Üye
N95'i Hiç böyle gördünüzmü?
Tamam Nokia'nın Bu ine Diyecek Lafımız Yok. Teknik Özellik Ve Donanım Bakımından
Bilgisayar Artık Böyle Bişey..
Zaten Adamlar ''Cebimde Bişey Var, Ama Tek Bişey Değil'' Sloganı İle Peynir Ekmek Satar Gibi N95 satıyor.
Ama Bu Telefona ohaa bee Yok Daha Neler Boyutuna Taşıyanlar Bile olmuş.
Yüzeyi 18 karat altın kaplı telefon, 325 adet elmasla süslenmiş . liste fiyatı ise 12.000 pound gibi uçuk bir fiyat. Tabi alabilecek olan kişinin umunda olacak bi rakam değildir tahmin ediyorum.
(alıntı)
Bilgisayar Artık Böyle Bişey..
Zaten Adamlar ''Cebimde Bişey Var, Ama Tek Bişey Değil'' Sloganı İle Peynir Ekmek Satar Gibi N95 satıyor.
Ama Bu Telefona ohaa bee Yok Daha Neler Boyutuna Taşıyanlar Bile olmuş.
Yüzeyi 18 karat altın kaplı telefon, 325 adet elmasla süslenmiş . liste fiyatı ise 12.000 pound gibi uçuk bir fiyat. Tabi alabilecek olan kişinin umunda olacak bi rakam değildir tahmin ediyorum.
(alıntı)




