N95, N80, N91, N93, N92, E65, E61, N93i, E70,E60, E61i Wireless Ayarları

Sponsorlu Bağlantılar

saksema

Üye
arkadaş bu ayarları yapmaya çalışıyorum ama erişim noktasına bastığımda servis yöneticinize başvurun diyo birde kayıtlı olan ağ wireless kapandığında bi daha nerden bulucam yani internet kapalıykende bu ayar yapılamazmı

--------------- Ekleme ---------------

he bu arada bağlanmaya çalıştığımda wpa2 sorunu veriyor o nedir
 


camdibili_35

Üye
Cümleten selamun aleyküm hayırlı geceler.Yaw paşam ben bu resimlerde gösterildiği gibi hatta yazdıklarını okuyupta herşeyi tıpatıp aynısını yaptım ama hala wireless kullanamıyorum.evimde var wireless n95 telefonumdada wireless ağımı buluyorum ama bağlanamıyorum siteye bağlanırken uyarı veriyo bağlanmıyo bana daha açık bi anlatım yaparsan çok memnun olurum kardeşim.
 

umtdmr

Üye
arkadaslar ben yeni aldım n 95 ama wlan buluyo hep lan anahtarı istiyo baglanmak için napmam lazım şifre b,lmiyorum ama :D biri cvp yazsıınnnnn
 
barmani

barmani

Üye
slm ahmet kardeşim,
bu Wireless dediğn ne işe yarar.
yardımcı olsnız .teşşekkür ederim
 

abee

Üye
kaRdeşimn E65 kullanuyorum bana SIP ayarları qerekiyoR ? :oke:
 

huseyin-_-1935

Üye
arkadaşlar bendede n80 war ama WLAN yüklü deil.bu programı telefoncular yükleyebiliomu yoksa fabrikadan çıkıştamı yüklenmesi gerekiodu bi bilgisi olan warsa yardımcı olabilirimi:(???
 

sealady

Üye
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM EVDE BENDE AYARLARI TELEFONUMA YAPTIM KENDİ BAŞIMA YAPABİLDİM. BİLGİLER İÇİN VE O GÜZEL ANLATIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM:oke:
 
serhat69

serhat69

Üye
allah razı olsun gardeş
 

thcn_18

Üye
arkadaşlar bende e65 war güncelleştirdim pc ama wlandan girmiyo diyo ağ geçidi cewap vermiyo diyo ayarda yapılı yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşkkürlerr...
 
Utku

Utku

Üye
teşekkürler
 

zynp2208

Üye
herkese slm bende e65 kullanıyorum daha doğrusu kullanamaıyorum...tüm ayar msjlarını okudum hepsini yaptım fakat fazlasıyla karıştırdım en baştan ayar anlatacak bi arkadaş yokmu....
 
cakal_78

cakal_78

Üye
e70 kullanan arkadaş warmı bişiy danışıcam ona
 

berber_33

Üye
bu program 6630 daişe yararmı?
 

sura3841

Üye
n73te olurmu
 

ulurock

Üye
bu bi işe yaramıyor soyleyim baska bi çozum bulmamız lazım
 

wolkan123456789

Üye
saol
 
ufuxxxxx

ufuxxxxx

Üye
olmuyor
 
tmytrnc_

tmytrnc_

Üye
Wireless'lı OS9.xx Telefonlar;N95,N80,N91,N93,N92,E65,E61,N93i,E70,E6 0,E61i

İlk olarak Menü/Bağlantı/Bağl. yön. bölümüne giriyoruz



Bağlantı yöneticisinin içinde Mvc. WLAN ağl. kısmına tıklıyoruz,sonra resimdeki gibi karşımıza o anda açık olan kablosuz modemlerin adları yazacaktır,sonra bağlanmak istediğiniz w-lan ağının üstüne gelerek erişim noktası olarak tanımla diyin



Bunları yaptıktan sonra Menü/Araçlar/Ayarlar/Bağlantı bölümüne girin



Bağlantıdan Erişim noktaları'na girin,sonra az önce erişim noktası olarak tanımladığınız bağlantının üstüne gelerek düzenle diyin



Sonra düzenlemelerden şifre tipini(Wep,Wpa vs.),şifreyi doğru bir biçimde girin(şifre bölümüne WLAN güvenlik ayarları bölümünden girebilirsiniz)



Sonra tekrar Menü/internet/Web kısmına girin



Sitenin adresini girdikten sonra''Sunucu bağlantısı gerekiyor.Bağlanılsın mı?'' sorusuna evet diyip w-lan ağınızın ismine girin



Eğer telefonunuzda WLAN sihirbazı varsa işiniz daha kolay sihirbaza girdiğiniz anda karşınıza ağ listesi çıkacak,bağlanmak istediğiniz ağın üstüne gelerek Web tarama. başlat diyeceksiniz,sonra şifre var ise şifreyi isteyecektir



saygılarımla


bende wlan sihirbazını yükledm ama ana ekranıma hala wlan taramasıyla ilgili bise gelmedi tşkler.
 


Üst Alt