caqlarinho
Üye
N95 8gb'de Rotate Me sorunu !
Arkadaşlar benim N95 8GB telefonum var, ilk başlarda sertifika yapamadım ama sonra symbiansigned.com'dan sertifikamı yaptım, programı yükledim ancak programa bastığım zaman açılmıyor yani hiçbirşey gelmiyor 
Bu sorunu nasıl çözebilirim ? Bilen birisi yardım etsin lütfen.
Bir de telefonum için Flash'ı El Feneri olarak kullanma programı önerebilecek var mı ? sis olanları açmadı telefon sisx lazım
Not : Gece körlüğü var bende gece göremiyorum mutlak lazım 

Bu sorunu nasıl çözebilirim ? Bilen birisi yardım etsin lütfen.
Bir de telefonum için Flash'ı El Feneri olarak kullanma programı önerebilecek var mı ? sis olanları açmadı telefon sisx lazım
Not : Gece körlüğü var bende gece göremiyorum mutlak lazım 
Şimdiden teşekkürler 




