N95 8gb'de Rotate Me sorunu !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
caqlarinho

caqlarinho

Üye
    Konu Sahibi
N95 8gb'de Rotate Me sorunu !
Arkadaşlar benim N95 8GB telefonum var, ilk başlarda sertifika yapamadım ama sonra symbiansigned.com'dan sertifikamı yaptım, programı yükledim ancak programa bastığım zaman açılmıyor yani hiçbirşey gelmiyor :(

Bu sorunu nasıl çözebilirim ? Bilen birisi yardım etsin lütfen.

Bir de telefonum için Flash'ı El Feneri olarak kullanma programı önerebilecek var mı ? sis olanları açmadı telefon sisx lazım :( Not : Gece körlüğü var bende gece göremiyorum mutlak lazım :)



Şimdiden teşekkürler :)
 


deniz-17

deniz-17

Üye
ya abicim ben pro konusunda yardımcı olamıycam
ama el feneri prosu işte
eğer lisans kodu isterse bunu gir;
28601
işte link;


not;alıntıdır
 
caqlarinho

caqlarinho

Üye
    Konu Sahibi
ya abicim ben pro konusunda yardımcı olamıycam
ama el feneri prosu işte
eğer lisans kodu isterse bunu gir;
28601
işte link;


not;alıntıdır

"süresi geçmiş sertifika" hatasını alıyorum dostum :S
 
FerreT

FerreT

Üye
böyle bi hata alıyorsan programı sertifikalaman gerekir..veya telefonu modifiye etmen gerekir..
 
caqlarinho

caqlarinho

Üye
    Konu Sahibi
Biri sertifika konusunda yardımcı olabilir mi ?
 

sowhat

Üye
ya arkadasım n95 8gb ta guncelleyınce zaten kendinden gelıyo o ozellık.ekstra pro kullanmana gerek yokkı ne ugrasıyon :)
 
feaRneveR

feaRneveR

Üye
artı Ntorch Lite programı fazla işe yaramıyor kırmızı göz alıcısı ışığını açıyor flaşı değil :D
 

cihan1977

Üye
allah askına bilenler konussa bendede boyle bir sorun var güncellesende güncellemesende hiç bir şey yuklenmiyor sertifika eski geçmiş bilmemne teli hekliyemiyorum bile
 

türker_34

Üye
süresi geçmiş sertifikalarda telefonun tarihini geçmiş tarihe alın proğramı kurduktan sonra düzeltebilirsiniz:oke:
 
kafkas_arslani

kafkas_arslani

Üye
ya hep aynı sıkıntı sertifika!!
 

alexs_38

Üye
arkadaslar lutfen bırı yardımcı olsun bende çın n95 8 qb war lakın ne oyun nede proqram yuklenmıyo acmıyor hc 1 dosyayı moralım cok bozuk allah rızası ıcn 1 yardm nolurrrrrr :ağlarım:
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Ewt
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt