Arkadaşlar zatenn n95 8 gb tım var gercekten haklısınız hiç mi iç güzel bir ciaz değil takoz gibi sizlere eksilerini sayayım 1.çooook yavaş 2.kamera deklanşör tuşu minnacık makro cekim yapmak için resmen telefonla kavga ettim 3.galeri bölümü n95 teki gibi efekli resim değişme gibi değil 4.kamerası kesinlikle n95 gibi değil 5.kablosuz lan bulma kapasitesi n95 8 gb kat kat daha fazla n95 8gb 10 kablosuz internet buldu o ise 4 tane sonra telefonun her tarafı parmak izleriini hemen alıyor hoparlörlerin ikiside sağda olduu için n95 teki gibi stero ve çok ses keeesinliklle gelmiyor 123 tuşlarına basarken elim üst kızağa değiyor şarjı çoook az gidiyor dahiili hafızası çok yavaş işlior vsvsvsvs daha birr ton berbat özelliği var n95 8gb bitane yaa valla süper cihaz.kalsın arkadaşlar kararımı verdim ...:::n95 8gb:::...