n95 8gb hakkında ki görüşleriniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
king512

king512

Üye
    Konu Sahibi
n95 8gb hakkında ki görüşleriniz
n95 8gb hakkında ki görüşleriniz
 


ycg35

ycg35

Üye
keşke öle bi telefonum olsaydı desem ytrlimi :P:
 
the_poison

the_poison

Üye
dünyanın en iyi telefonlarından biri
 
bora006

bora006

Üye
çok güzel telefon yaa keşke alabilseydim :utan
 

yasar2406

Üye
o telefon benim olsa daha ne isterim yaw
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt