<div class='quotetop'>(aTTra @ Jan 8 2006, 07:05 PM) [post=248616]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Nokia_N90 @ Jan 8 2006, 06:04 PM) [post=248567]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> arkadaşlar
n90 içlerinde en iyisi
n90'ın videosu VCD KALİTESİNDE
n90 müthiş foto çekiyo
n90 derim ben [/b][/quote]
N90 VCD kalitesinde çekim yapmıyor, öğrenemediniz gitti. VHS kalitesinde çekim yapıyor VHS!!!
VHS : 352*288
VCD : 640*480
Şu anda VCD kalitesinde video çekimi yapan telefon yok.
[/b][/quote]
6280!!
aslanlar gibi 640*480 çekiyo videoyu