N90 N70 Ve W900i

Sponsorlu Bağlantılar

En kralı hangisi??


  • Kullanılan toplam oy
    19
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(divts &#064; Jan 8 2006, 01&#58;29 PM) [post=248345]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Arkadaslar n70 te makro yok ayrıca w900 3gp video çekio bilgisayarımda örneği var..Ses rezalet n70 le falan karşılaştırılamaz yani.. [/b][/quote]

Hmm demek ki sen kullanmışsın W900i ki ses kalitesinin N70&#39;den daha kötü olduğunu biliyorsun. O zaman senden W900i ile çektiğin örnek foto ve videoları bekliyoruz. Ayrıca telefonun, canlı resimlerini N70 ile çekip gönderirsen seviniriz..
 


Gokhan43

Gokhan43

Üye
N70&#39;le karşılaştırılamazmış

Aslı N70 , W900i ile karşılaştırılamaz
 

divts

Üye
<div class='quotetop'>(aTTra &#064; Jan 8 2006, 01&#58;37 PM) [post=248360]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(divts &#064; Jan 8 2006, 01&#58;29 PM) [post=248345]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Arkadaslar n70 te makro yok ayrıca w900 3gp video çekio bilgisayarımda örneği var..Ses rezalet n70 le falan karşılaştırılamaz yani.. [/b][/quote]

Hmm demek ki sen kullanmışsın W900i ki ses kalitesinin N70&#39;den daha kötü olduğunu biliyorsun. O zaman senden W900i ile çektiğin örnek foto ve videoları bekliyoruz. Ayrıca telefonun, canlı resimlerini N70 ile çekip gönderirsen seviniriz..
[/b][/quote]
Ben W900 ü kullanıyorum demedim..Ayrıca bu videoyu da bir forumdaki W900 vs Sharp 903 karşılaştırmasında buldum W900 ün çekmiş olduğu fotoğraf örnekleri de var elimde....Zaten ben videodaki ses kalitesinden bahsediyorum müzik çaların ses kalitesinden deil..
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(divts &#064; Jan 8 2006, 01&#58;43 PM) [post=248367]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> <div class='quotetop'>(aTTra &#064; Jan 8 2006, 01&#58;37 PM) [post=248360]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(divts &#064; Jan 8 2006, 01&#58;29 PM) [post=248345]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Arkadaslar n70 te makro yok ayrıca w900 3gp video çekio bilgisayarımda örneği var..Ses rezalet n70 le falan karşılaştırılamaz yani.. [/b][/quote]

Hmm demek ki sen kullanmışsın W900i ki ses kalitesinin N70&#39;den daha kötü olduğunu biliyorsun. O zaman senden W900i ile çektiğin örnek foto ve videoları bekliyoruz. Ayrıca telefonun, canlı resimlerini N70 ile çekip gönderirsen seviniriz..
[/b][/quote]
Ben W900 ü kullanıyorum demedim..Ayrıca bu videoyu da bir forumdaki W900 vs Sharp 903 karşılaştırmasında buldum W900 ün çekmiş olduğu fotoğraf örnekleri de var elimde....Zaten ben videodaki ses kalitesinden bahsediyorum müzik çaların ses kalitesinden deil.. [/b][/quote]

Hmm anladım, hayır yani sanki kendin almışsında kullanıyor gibi yazmışsında o yüzden şey ettiydim
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Valla ben de senin yazdığından MP3 Ses kalitesi olarak anladım

Kusura bakma ama N70 tabi daha iyi olacak Videeo Sesinde , MPeg sonuçta ama ses kalitesi..
 

divts

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Jan 8 2006, 01&#58;38 PM) [post=248362]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
N70&#39;le karşılaştırılamazmış

Aslı N70 , W900i ile karşılaştırılamaz
[/b][/quote]
Ben n70 ile video konusunda karşılaştırılamaz demeye çalıştım genel olarak bi üstünlükten bahsetmedim..Zaten ikisinide birbirine göre birçok üstün özelliği var..Sende biliosun
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Zaten bir üst mesajımda belirttim , yanlış anlaşılma oldu
 

divts

Üye
Tabiki olucak yanlış anlaşılmalar ...Zaten burda amacımız telefonları karşılaştırmak yalan yanlış bilgi vermek istemez kimse
 

Nokia_N90

Üye
arkadaşlar
n90 içlerinde en iyisi
n90&#39;ın videosu VCD KALİTESİNDE
n90 müthiş foto çekiyo
n90 derim ben
 

.ıl[ uluc ]lı.

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Nokia_N90 &#064; Jan 8 2006, 06&#58;04 PM) [post=248567]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar
n90 içlerinde en iyisi
n90&#39;ın videosu VCD KALİTESİNDE
n90 müthiş foto çekiyo
n90 derim ben
[/b][/quote]

tabi ole dersin cunku sen n90sin&#33;
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>lı.&#39; date=&#39;Jan 8 2006, 06:18 PM&#39; post=&#39;285653&#39;]
<div class='quotetop'>(Nokia_N90 &#064; Jan 8 2006, 06&#58;04 PM) [post=248567]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar
n90 içlerinde en iyisi
n90&#39;ın videosu VCD KALİTESİNDE
n90 müthiş foto çekiyo
n90 derim ben
[/b][/quote]

tabi ole dersin cunku sen n90sin&#33;
[/b][/quote]
Adam 3 tane mesaj atmış 3 mesajındada N90 övüyor
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(Nokia_N90 &#064; Jan 8 2006, 06&#58;04 PM) [post=248567]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> arkadaşlar
n90 içlerinde en iyisi
n90&#39;ın videosu VCD KALİTESİNDE
n90 müthiş foto çekiyo
n90 derim ben [/b][/quote]



N90 VCD kalitesinde çekim yapmıyor, öğrenemediniz gitti. VHS kalitesinde çekim yapıyor VHS&#33;&#33;&#33;

VHS : 352*288

VCD : 640*480

Şu anda VCD kalitesinde video çekimi yapan telefon yok.
 

RockFord Fosgate

Üye
malesef ama 2 sene ıcınde mutlaka cıkar bızde alırız:)))))
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Çıkmalı
 
amedian

amedian

Üye
vhs ne abi vcd ne aynı sey at vidyoyu izleyelim hueheuehueheuhe bide dvd var dvd ceken telefon cıktımı yau bilen varmı
 

RockFord Fosgate

Üye
VHS eskı vıdeolar wardıya onların kalıtesı hanı kasetı takıyodun fılan kocaman vcd-dvd den bı oncekıı)
 
barabelli

barabelli

Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Jan 8 2006, 06&#58;55 PM) [post=248605]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>lı.&#39; date=&#39;Jan 8 2006, 06:18 PM&#39; post=&#39;285653&#39;]
<div class='quotetop'>(Nokia_N90 &#064; Jan 8 2006, 06&#58;04 PM) [post=248567]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar
n90 içlerinde en iyisi
n90&#39;ın videosu VCD KALİTESİNDE
n90 müthiş foto çekiyo
n90 derim ben
[/b][/quote]

tabi ole dersin cunku sen n90sin&#33;
[/b][/quote]
Adam 3 tane mesaj atmış 3 mesajındada N90 övüyor
[/b][/quote]



direk okudum bende guldum senın yorumuna
 

RockFord Fosgate

Üye
ya &#305;nsanlar neden baz&#305; seylere saplan&#305;p kal&#305;yo yada kend&#305; teller&#305;n&#305; ovme &#305;ht&#305;yac&#305; hissed&#305;yolar??anlayamad&#305;m ben ben s&#305;md&#305; desem n7o 5.0mp foto cek&#305;yo DVD kal&#305;tes&#305;nde v&#305;deo cek&#305;yo n70 dunyan&#305;n en &#305;y&#305; telefonu desem ....anlam&#305;yorum walla
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Jan 26 2006, 12&#58;27 AM) [post=263531]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya ınsanlar neden bazı seylere saplanıp kalıyo yada kendı tellerını ovme ıhtıyacı hissedıyolar??anlayamadım ben ben sımdı desem n7o 5.0mp foto cekıyo DVD kalıtesınde vıdeo cekıyo n70 dunyanın en ıyı telefonu desem ....anlamıyorum walla
[/b][/quote]
Ya görmemişlik kanka işte bırak gitsin herkes sen mi
 

sgeno

Üye
Mobiletişim sitesinde yaptığım karşılaştırma, fakat w900 değilde w900i ile


Bence W900i uzakara önde.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt