N90 N70 Ve W900i

Sponsorlu Bağlantılar

En kralı hangisi??


  • Kullanılan toplam oy
    19
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RockFord Fosgate

Üye
w900 bencede aralarında en ıyısı keske boyutları daha kucuk olsaydı(
 


pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
w900
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
w900...
 

gio

Üye
<div class='quotetop'>(aTTra &#064; Jan 8 2006, 07&#58;05 PM) [post=248616]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Nokia_N90 &#064; Jan 8 2006, 06&#58;04 PM) [post=248567]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> arkadaşlar
n90 içlerinde en iyisi
n90&#39;ın videosu VCD KALİTESİNDE
n90 müthiş foto çekiyo
n90 derim ben [/b][/quote]



N90 VCD kalitesinde çekim yapmıyor, öğrenemediniz gitti. VHS kalitesinde çekim yapıyor VHS&#33;&#33;&#33;

VHS : 352*288

VCD : 640*480

Şu anda VCD kalitesinde video çekimi yapan telefon yok.
[/b][/quote]
6280&#33;&#33;
aslanlar gibi 640*480 çekiyo videoyu
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
O mesajın yazıldığı tarihte 6280 yoktu ama.&#33;
 
kikaksk

kikaksk

Üye
k750i derim..
 

animanyak

Üye
W900i aldım n70 ve n90 alma şansım warken ikiside w900i den ucuz zaten
 
BOSCH

BOSCH

Üye
titreşim sorun değilse N90
 
stumax

stumax

Üye
Ben de 1-1,5 aydan beri N70 almak konusunda kafa yorup duruyordum(6680im var da klonlu ve de N70in bazi ozellikleri beni cezbediyor). Anket sonucuna gore N70 in daha iyi oldugu anlasiliyor. Tamam yarin EnYeTmiSi alayim. oylama yapan arkadaslara coook tesekkur.
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
titreşimsiz tel kullanılmıyor ya.. n90 kaybeder... sırf titreşimi yok diye 9300 almıyorum..
 

corolla-wrc

Üye
w900i güzel diyosunuzda bi wav bile çalamıyor. Ne anladım ben o işten&#33;&#33; N70 açık ara önde&#33;&#33; Tabi foto kalitesinde bişi diyeme.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt