aTTra
Üye
<div class='quotetop'>(divts @ Jan 8 2006, 01:29 PM) [post=248345]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Arkadaslar n70 te makro yok ayrıca w900 3gp video çekio bilgisayarımda örneği var..Ses rezalet n70 le falan karşılaştırılamaz yani.. [/b][/quote]
Hmm demek ki sen kullanmışsın W900i ki ses kalitesinin N70'den daha kötü olduğunu biliyorsun. O zaman senden W900i ile çektiğin örnek foto ve videoları bekliyoruz. Ayrıca telefonun, canlı resimlerini N70 ile çekip gönderirsen seviniriz..
Hmm demek ki sen kullanmışsın W900i ki ses kalitesinin N70'den daha kötü olduğunu biliyorsun. O zaman senden W900i ile çektiğin örnek foto ve videoları bekliyoruz. Ayrıca telefonun, canlı resimlerini N70 ile çekip gönderirsen seviniriz..
))))