N8'i satıpda ilerisi adına düşünmek istiyorsanız şahsen Lumia önerim olacakdır.N9'un kamerası N8'in yanına varamıyacak düzeylikde
N8'i satıpda ilerisi adına düşünmek istiyorsanız şahsen Lumia önerim olacakdır.N9'un kamerası N8'in yanına varamıyacak düzeylikde.İşletim sistemi olarak defedilmiştir.Meego'dan gelişim veya güncelleme beklememelisiniz ki N9 Nokıa'nın elinde patlayan bir telefon artık son satışları yapılmakta.
o yüzden burada N9 u sadece videolarda gören kişilerden tavsiye alma arkadaşım git yakınında ki bir nokia shoptan incele cihazı zaten aşık olacaksın tasarımına ve swipe özelliğine kaydırma hareketi yani. diğer herşey zaten açık bir cihaz olduğu için telefona yapılabiliyor.n9 çok güzel bir cihaz ama işletim sistemi (meego)artık nokia tarafından desteklenmiyor.jolla diye bir grup üzerinde çalışmalar yapmaktalar hala.hatta yenibir yazılım geliştirme aşamasındalar bildiğim kadarı ile.kamera olarak tabiiki n8 çok önde
özet; ben normal kullanıcıyım mesaj yazarım faceye girerim diyosan tavsiye etmem ama 800 tl para verdim 3310 gibimi kullanacam diyosan süper cihaz
N8'i satıpda ilerisi adına düşünmek istiyorsanız şahsen Lumia önerim olacakdır.N9'un kamerası N8'in yanına varamıyacak düzeylikde.İşletim sistemi olarak defedilmiştir.Meego'dan gelişim veya güncelleme beklememelisiniz ki N9 Nokıa'nın elinde patlayan bir telefon artık son satışları yapılmakta.
arkadaşlar elimde n8 vardi ve sattım şuan telefonsuzum n9 almayı düşünüyorum sizce iyimi oyun sevmeyen biriyim uygulama bakımından zenginmi kamerası n8 kadar iyimi şimdiden herkese teşekürler
hayatında N9 gördün mü de böyle konuşuyorsun kulaktan alınan duyumlar nereye kadar ? N9 zaten büyük bir sükse yapamsı beklenen bir cihaz değildi lumia ile symbian arasında ki boşluk sürecini doldurmak için yapıldı malzemeyi test etmek için ama bu cihaza MeeGo Harmattan 1.2 sürümünün kurulmuş olması ise onu önü çok açık bir cihaz haline getirdi. geliştiriciler N9 için büyük işler başardı ANDROİD kuruldu android oyunları portlandı ve daha bir çok özellik whatsap dan tut symbian için çıkan oyunlar uygulamalar çoğu N9 a da geldi daha stabil olarak kanımca. kamera olarak yanına yanaşmaz demişsin hiç hayatında kamerasına baktın mı ? bence bakmadıno yüzden burada N9 u sadece videolarda gören kişilerden tavsiye alma arkadaşım git yakınında ki bir nokia shoptan incele cihazı zaten aşık olacaksın tasarımına ve swipe özelliğine kaydırma hareketi yani. diğer herşey zaten açık bir cihaz olduğu için telefona yapılabiliyor.
- - - Eklendi - - -
Jolla illegal ama N9 direk gelmeyecek sadece kodları verilirse N9 a portlanacak. meego yu nokia bıraktı ama meego cular bırakmadı androidden tut aklına gelecek her türlü geliştirme ve sınırlar zorlandı. yani N9 piyasada ki tüm telefonlardan bir adım önde kullanım özgürlüğü ile kendi kendine yeten bir sistem bence N900 bundan önce tekti ilkti en özgür yazılımdı ama N9 onun gelişmiş versiyonu olarak şimdi üst sıralarda.
lumia 920 oda n9dan 2yıl sonra çıktı oda olsun artık lafını yapmayın
N9 kullanmayan arkadaşlarda bilip bilmeden lütfen yorum yapmasınlar telefonu kullanan bilir. bana tek dayanan tel budur benim için n9tektir.
muhtemelen bu mesajı görmeyeceksin ama en azından n9'u hayatında görmemişlerin saçmaladığı, n9 hakkında doğru bilinen yanlışları düzeltmek adına yazacağım.
birincisi n9 kamerası n8'den kötü olabilir ama şu anda piyasadaki pek çok telefonu tokatlayacak kadar net fotoğraflar çekiyor. n8'i ben de kullandım şu anda 808 dışında geçebilecek bir telefon yok ama bu n9'un kamerasının berbat olduğu anlamına gelmez.
bu benim cihazımdan bir kaç örnek. hiç de fena değil.
işletim sistemi olarak da defedilmedi. defedilse bile lumialar gibi durduk yere ekranı donmuyor hiç değilse. işletim sisteminin güncelleme almıyor oluşu telefonu kullanılmaz hale getiriyor mu? mesaj atmamı engelliyor mu? arama yapmamı engelliyor mu? oyun oynayıp facebooka veya twittera girmemi engelliyor mu peki? hayır. peki bu sistem için ne gibi geliştirmeler yapılıyor?
-quick tweak
-nitdroid
-klavye modları
-temalar
-wazapp
ve daha niceleri.
maemo.org'a girip bu cihaza tekrar ölü demeyi denesinler bakalım.
şu anda yurt dışında fellik fellik aranan bir cihaz n9. neden? çünkü bambaşka bir deneyim sunuyor. türünün tek örneği.
bu n9'a laf atan arkadaşlar genelde maxicep'in dışına çıkmadığı için burada gördükleri her habere inanıp birisi n9'u sorduğunda saçma sapan cevaplar verebiliyorlar.
şimdi gelelim oyun uygulama işine. ben oyun ve uygulama telefonu arayan birisine iphone öneririm. app store hesabı al sabahtan akşama kadar oyun oyna, facebooka gir twitterda takıl. diğer telefonlar bu konuda yanına yaklaşamaz iphone'un.
n9 en azından oyun derdindeki arkadaşları tatmin etmez. (nitdroid yüklenmediği sürece) uygulama içinse bazı popüler uygulamalar mevcut. foursquare olsun, twitter olsun facebook olsun, bunlar mevcut. kullanışlı sistem uygulamaları da var. ne tür uygulama aradığınıza bağlı aslında biraz da. mesela bilyoner uygulaması veya büyük gazetelerin uygulamalarını bulamayabilirsiniz.
son olarak n9 nokia'nın elinde değil, nokia'nın kendi patlattığı bir telefon oldu. bu da lumia reklamlarından fazlasıyla etkilenen bazı arkadaşların ağzında sakız oldu. evirip çevirip aynı şeyleri yazıyorlar.
- - - Eklendi - - -
n9'u lumialara benzetiyorsunuz anladığım kadarıyla. yazılım olarak çok farklı cihazlar. benim önerim lumia rüyalarınıza giriyorsa paranızı biriktirip lumia 820 alın. 920 ile üç aşağı beş yukarı aynılar zaten.
waw gerçekten güzel videosu da büyleyse gerçekten şahane kamerası var bi arkadaşta vardı biraz kurcakladım n9 u ekranı büyüledi beni bide n9 64 gb tıdamı var yoksa satın mı aliyoruz gb ı
