n9 ne kadar iyi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kamuraN021

kamuraN021

Üye
    Konu Sahibi
n9 ne kadar iyi
arkadaşlar elimde n8 vardi ve sattım şuan telefonsuzum n9 almayı düşünüyorum sizce iyimi oyun sevmeyen biriyim uygulama bakımından zenginmi kamerası n8 kadar iyimi şimdiden herkese teşekürler
 


Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
N8'i satıpda ilerisi adına düşünmek istiyorsanız şahsen Lumia önerim olacakdır.N9'un kamerası N8'in yanına varamıyacak düzeylikde.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
n9 çok güzel bir cihaz ama işletim sistemi (meego)artık nokia tarafından desteklenmiyor.jolla diye bir grup üzerinde çalışmalar yapmaktalar hala.hatta yenibir yazılım geliştirme aşamasındalar bildiğim kadarı ile.kamera olarak tabiiki n8 çok önde
 
kamuraN021

kamuraN021

Üye
    Konu Sahibi
N8'i satıpda ilerisi adına düşünmek istiyorsanız şahsen Lumia önerim olacakdır.N9'un kamerası N8'in yanına varamıyacak düzeylikde

ah kardeş bü lumia 920 deyince içim pır pır ediyor ama onu alacak bütçem yok bütçem 800 900
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
N9 u eline bile almamışlardan değil de direk N9 sahiplerinden öğrenin bakalım,konu gerekli bölüme taşındı.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
N8'i satıpda ilerisi adına düşünmek istiyorsanız şahsen Lumia önerim olacakdır.N9'un kamerası N8'in yanına varamıyacak düzeylikde.İşletim sistemi olarak defedilmiştir.Meego'dan gelişim veya güncelleme beklememelisiniz ki N9 Nokıa'nın elinde patlayan bir telefon artık son satışları yapılmakta.

hayatında N9 gördün mü de böyle konuşuyorsun kulaktan alınan duyumlar nereye kadar ? N9 zaten büyük bir sükse yapamsı beklenen bir cihaz değildi lumia ile symbian arasında ki boşluk sürecini doldurmak için yapıldı malzemeyi test etmek için ama bu cihaza MeeGo Harmattan 1.2 sürümünün kurulmuş olması ise onu önü çok açık bir cihaz haline getirdi. geliştiriciler N9 için büyük işler başardı ANDROİD kuruldu android oyunları portlandı ve daha bir çok özellik whatsap dan tut symbian için çıkan oyunlar uygulamalar çoğu N9 a da geldi daha stabil olarak kanımca. kamera olarak yanına yanaşmaz demişsin hiç hayatında kamerasına baktın mı ? bence bakmadın :) o yüzden burada N9 u sadece videolarda gören kişilerden tavsiye alma arkadaşım git yakınında ki bir nokia shoptan incele cihazı zaten aşık olacaksın tasarımına ve swipe özelliğine kaydırma hareketi yani. diğer herşey zaten açık bir cihaz olduğu için telefona yapılabiliyor.


- - - Eklendi - - -

n9 çok güzel bir cihaz ama işletim sistemi (meego)artık nokia tarafından desteklenmiyor.jolla diye bir grup üzerinde çalışmalar yapmaktalar hala.hatta yenibir yazılım geliştirme aşamasındalar bildiğim kadarı ile.kamera olarak tabiiki n8 çok önde

Jolla illegal ama N9 direk gelmeyecek sadece kodları verilirse N9 a portlanacak. meego yu nokia bıraktı ama meego cular bırakmadı androidden tut aklına gelecek her türlü geliştirme ve sınırlar zorlandı. yani N9 piyasada ki tüm telefonlardan bir adım önde kullanım özgürlüğü ile kendi kendine yeten bir sistem bence N900 bundan önce tekti ilkti en özgür yazılımdı ama N9 onun gelişmiş versiyonu olarak şimdi üst sıralarda.
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
lumia 820 al oda harika
 
Uruloki

Uruloki

Üye
N9 al android ubuntu debian sailfish gibi isletim sistemlerini yuklersin keşke su an param olsada bi tane 64luk modelden alsam diyorum gerçekten çok iyi bir telefon
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
caglar b

caglar b

Üye
özet; ben normal kullanıcıyım mesaj yazarım faceye girerim diyosan tavsiye etmem ama 800 tl para verdim 3310 gibimi kullanacam diyosan süper cihaz
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
özet; ben normal kullanıcıyım mesaj yazarım faceye girerim diyosan tavsiye etmem ama 800 tl para verdim 3310 gibimi kullanacam diyosan süper cihaz

N9 un face uygulaması kadar stabil bir uygulama görmedim ben yanlız. çok gelişmiş bir arayüzü var ve rehber ile çok uyumlu bir senkarizasyon halinde
 
pRime.

pRime.

Üye
N8'i satıpda ilerisi adına düşünmek istiyorsanız şahsen Lumia önerim olacakdır.N9'un kamerası N8'in yanına varamıyacak düzeylikde.İşletim sistemi olarak defedilmiştir.Meego'dan gelişim veya güncelleme beklememelisiniz ki N9 Nokıa'nın elinde patlayan bir telefon artık son satışları yapılmakta.

muhtemelen bu mesajı görmeyeceksin ama en azından n9'u hayatında görmemişlerin saçmaladığı, n9 hakkında doğru bilinen yanlışları düzeltmek adına yazacağım.

birincisi n9 kamerası n8'den kötü olabilir ama şu anda piyasadaki pek çok telefonu tokatlayacak kadar net fotoğraflar çekiyor. n8'i ben de kullandım şu anda 808 dışında geçebilecek bir telefon yok ama bu n9'un kamerasının berbat olduğu anlamına gelmez.


bu benim cihazımdan bir kaç örnek. hiç de fena değil.

işletim sistemi olarak da defedilmedi. defedilse bile lumialar gibi durduk yere ekranı donmuyor hiç değilse. işletim sisteminin güncelleme almıyor oluşu telefonu kullanılmaz hale getiriyor mu? mesaj atmamı engelliyor mu? arama yapmamı engelliyor mu? oyun oynayıp facebooka veya twittera girmemi engelliyor mu peki? hayır. peki bu sistem için ne gibi geliştirmeler yapılıyor?
-quick tweak
-nitdroid
-klavye modları
-temalar
-wazapp
ve daha niceleri.
maemo.org'a girip bu cihaza tekrar ölü demeyi denesinler bakalım.

şu anda yurt dışında fellik fellik aranan bir cihaz n9. neden? çünkü bambaşka bir deneyim sunuyor. türünün tek örneği.
bu n9'a laf atan arkadaşlar genelde maxicep'in dışına çıkmadığı için burada gördükleri her habere inanıp birisi n9'u sorduğunda saçma sapan cevaplar verebiliyorlar.

şimdi gelelim oyun uygulama işine. ben oyun ve uygulama telefonu arayan birisine iphone öneririm. app store hesabı al sabahtan akşama kadar oyun oyna, facebooka gir twitterda takıl. diğer telefonlar bu konuda yanına yaklaşamaz iphone'un.
n9 en azından oyun derdindeki arkadaşları tatmin etmez. (nitdroid yüklenmediği sürece) uygulama içinse bazı popüler uygulamalar mevcut. foursquare olsun, twitter olsun facebook olsun, bunlar mevcut. kullanışlı sistem uygulamaları da var. ne tür uygulama aradığınıza bağlı aslında biraz da. mesela bilyoner uygulaması veya büyük gazetelerin uygulamalarını bulamayabilirsiniz.

son olarak n9 nokia'nın elinde değil, nokia'nın kendi patlattığı bir telefon oldu. bu da lumia reklamlarından fazlasıyla etkilenen bazı arkadaşların ağzında sakız oldu. evirip çevirip aynı şeyleri yazıyorlar.


- - - Eklendi - - -

arkadaşlar elimde n8 vardi ve sattım şuan telefonsuzum n9 almayı düşünüyorum sizce iyimi oyun sevmeyen biriyim uygulama bakımından zenginmi kamerası n8 kadar iyimi şimdiden herkese teşekürler

n9'u lumialara benzetiyorsunuz anladığım kadarıyla. yazılım olarak çok farklı cihazlar. benim önerim lumia rüyalarınıza giriyorsa paranızı biriktirip lumia 820 alın. 920 ile üç aşağı beş yukarı aynılar zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap


hayatında N9 gördün mü de böyle konuşuyorsun kulaktan alınan duyumlar nereye kadar ? N9 zaten büyük bir sükse yapamsı beklenen bir cihaz değildi lumia ile symbian arasında ki boşluk sürecini doldurmak için yapıldı malzemeyi test etmek için ama bu cihaza MeeGo Harmattan 1.2 sürümünün kurulmuş olması ise onu önü çok açık bir cihaz haline getirdi. geliştiriciler N9 için büyük işler başardı ANDROİD kuruldu android oyunları portlandı ve daha bir çok özellik whatsap dan tut symbian için çıkan oyunlar uygulamalar çoğu N9 a da geldi daha stabil olarak kanımca. kamera olarak yanına yanaşmaz demişsin hiç hayatında kamerasına baktın mı ? bence bakmadın :) o yüzden burada N9 u sadece videolarda gören kişilerden tavsiye alma arkadaşım git yakınında ki bir nokia shoptan incele cihazı zaten aşık olacaksın tasarımına ve swipe özelliğine kaydırma hareketi yani. diğer herşey zaten açık bir cihaz olduğu için telefona yapılabiliyor.


- - - Eklendi - - -



Jolla illegal ama N9 direk gelmeyecek sadece kodları verilirse N9 a portlanacak. meego yu nokia bıraktı ama meego cular bırakmadı androidden tut aklına gelecek her türlü geliştirme ve sınırlar zorlandı. yani N9 piyasada ki tüm telefonlardan bir adım önde kullanım özgürlüğü ile kendi kendine yeten bir sistem bence N900 bundan önce tekti ilkti en özgür yazılımdı ama N9 onun gelişmiş versiyonu olarak şimdi üst sıralarda.


Mertcan bu kanıya varman için önden bi can ciğer kardeş olmamız lazımdı.Elindeki ni göklere çıkarmak sana para kazandırıyor anlaşılan.Herkezin gördüğü kendinedir benim tanımım bu ise saygı duyacaksın yok bilmem eline aldın mı gibi uçuşlara kalkışma.
Ayrıca Sükse yapması beklenen değil demişsindi bunu kendi ağzınla bir anlam da sükse beklenen olarak belirtmişsin.Özgür bir işletim sistemi değilmiydi,Android'den,Symbian'a akla gelen telefon üzerinde işlem gördü sana sözüm ikilem yaratmada kesin bi kanıya var.Kamera konusunda kararım aynıdır yanına yaklaşamaz buda benim karşılaştırmam sonucu elde ettiğim bir netice.Keskin bir dille parçalamaya kalkışma.
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
Kesinlikle almak istediğim bi telefon. sadece arayüzü için ve işletim sistemi için. ben insanları anlamıyorum uygulama çok diye android ios en iyi sistemler diyolar. ama ben bunun saçma bişey olduğunu düşünüyorum. şimdiye kadar ki en iyi sistem bence maemo ve meego. zaten ikisi kardeş gibiler. hangi işletim sisteminde var meego nun özellikleri (donanımı kastetmiyorum) söyleyecek çok şey var ama anlayacak pek insan yok. o yüzden tek söyleyeceğim şu. meego gelmiş geçmiş en iyi sistem. değerinin bilinmemesi nokianın suçu. bide şunu söylemek istiyorum. neden nokia android cihaz üretmiyor? çünkü saçma sapan gereksiz sadece uygulama bolluğuyla göz boyayan bi sistem. o yüzden.... param olsun ilk alacağım tel n9.... başka sözüm yok.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Konu yeniden aktiftir,karşılıklı tartışmaya girmeden konu sahibine yardımcı olarak seviyeli bir şekilde devam edelim. İyi forumlar.
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
kardeş o zaman n9 alcağına az daha biriktir 820 al. Ha 1250 b.riktirmişim 1649a az kalmış dersen 920 al eğer lumialardan benim işimi 700 -800 tl lik 620 işimi görür dersen onun çıkmasını bekle
 
azraelazrail

azraelazrail

Üye
ucuzluk + kalite + tel tipi istersen al ama tek eksisi uygulama ve oyun eksikliği oda nitroidle bitti gitti. N9 ve lumia 920 arasında pek fark yok tip aynı tip ama oyun bakımından nitdroidli n9la aralarında fark çoğalıyo android kaç senelik mağaza ama ben windows phone yi lumia ile duydum açıkçası. N9 al nitdroid kur dahada bi sorunun olmaz uygulama ve oyunu nitdroia karşılıyo. klaslık, estetik ve programlar arasında süper geçiş zorlanma sıfır daha ne istion. kamera konusunda N9un 2 rakibi var biri 808 oda olsun artık 42mp kamera :D lumia 920 oda n9dan 2yıl sonra çıktı oda olsun artık lafını yapmayın:D N9 kullanmayan arkadaşlarda bilip bilmeden lütfen yorum yapmasınlar telefonu kullanan bilir. bana tek dayanan tel budur benim için n9tektir.
 
kamuraN021

kamuraN021

Üye
    Konu Sahibi


muhtemelen bu mesajı görmeyeceksin ama en azından n9'u hayatında görmemişlerin saçmaladığı, n9 hakkında doğru bilinen yanlışları düzeltmek adına yazacağım.

birincisi n9 kamerası n8'den kötü olabilir ama şu anda piyasadaki pek çok telefonu tokatlayacak kadar net fotoğraflar çekiyor. n8'i ben de kullandım şu anda 808 dışında geçebilecek bir telefon yok ama bu n9'un kamerasının berbat olduğu anlamına gelmez.


bu benim cihazımdan bir kaç örnek. hiç de fena değil.

işletim sistemi olarak da defedilmedi. defedilse bile lumialar gibi durduk yere ekranı donmuyor hiç değilse. işletim sisteminin güncelleme almıyor oluşu telefonu kullanılmaz hale getiriyor mu? mesaj atmamı engelliyor mu? arama yapmamı engelliyor mu? oyun oynayıp facebooka veya twittera girmemi engelliyor mu peki? hayır. peki bu sistem için ne gibi geliştirmeler yapılıyor?
-quick tweak
-nitdroid
-klavye modları
-temalar
-wazapp
ve daha niceleri.
maemo.org'a girip bu cihaza tekrar ölü demeyi denesinler bakalım.

şu anda yurt dışında fellik fellik aranan bir cihaz n9. neden? çünkü bambaşka bir deneyim sunuyor. türünün tek örneği.
bu n9'a laf atan arkadaşlar genelde maxicep'in dışına çıkmadığı için burada gördükleri her habere inanıp birisi n9'u sorduğunda saçma sapan cevaplar verebiliyorlar.

şimdi gelelim oyun uygulama işine. ben oyun ve uygulama telefonu arayan birisine iphone öneririm. app store hesabı al sabahtan akşama kadar oyun oyna, facebooka gir twitterda takıl. diğer telefonlar bu konuda yanına yaklaşamaz iphone'un.
n9 en azından oyun derdindeki arkadaşları tatmin etmez. (nitdroid yüklenmediği sürece) uygulama içinse bazı popüler uygulamalar mevcut. foursquare olsun, twitter olsun facebook olsun, bunlar mevcut. kullanışlı sistem uygulamaları da var. ne tür uygulama aradığınıza bağlı aslında biraz da. mesela bilyoner uygulaması veya büyük gazetelerin uygulamalarını bulamayabilirsiniz.

son olarak n9 nokia'nın elinde değil, nokia'nın kendi patlattığı bir telefon oldu. bu da lumia reklamlarından fazlasıyla etkilenen bazı arkadaşların ağzında sakız oldu. evirip çevirip aynı şeyleri yazıyorlar.


- - - Eklendi - - -



n9'u lumialara benzetiyorsunuz anladığım kadarıyla. yazılım olarak çok farklı cihazlar. benim önerim lumia rüyalarınıza giriyorsa paranızı biriktirip lumia 820 alın. 920 ile üç aşağı beş yukarı aynılar zaten.

waw gerçekten güzel videosu da büyleyse gerçekten şahane kamerası var bi arkadaşta vardı biraz kurcakladım n9 u ekranı büyüledi beni bide n9 64 gb tıdamı var yoksa satın mı aliyoruz gb ı
 
azraelazrail

azraelazrail

Üye
64gb beyaz olarak satılıyo 999tl ye bimexste bi ara nokia 64lük yaptı zarar edince hemen 16lık yaptı şimdi bimexte 64lük var bende 64lük kullanıyorum yalnız 64lükler beyaz başka renk yok ama beyazda başka bi ağırlığı var
 
kamuraN021

kamuraN021

Üye
    Konu Sahibi
aslında siyah ve beyaz benim tarzımdır peki 999 a peşin mi yoksa taksitlemi aldın bazı arkadaşlarımız iyi bazılarıda kütü diyor insan kararsız kaliyor alayımmı almayayımmı diye:hmmm n9 kulanan arkadaşlarımız n9 u anlatsa daha iyi olur ve n8 kadar uygulaması varmı örnek fasttube fmobi
 
pRime.

pRime.

Üye
waw gerçekten güzel videosu da büyleyse gerçekten şahane kamerası var bi arkadaşta vardı biraz kurcakladım n9 u ekranı büyüledi beni bide n9 64 gb tıdamı var yoksa satın mı aliyoruz gb ı

n9'da artırılabilir hafıza yok. beyaz 64 gblığı mevcut.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt