muratbeyim
Üye
N8'in hızı ve performansı zamanla düşüyor mu?
Arkadaşlar, Yaklaşık bir iki aydır N8 kullanıyorum. Fotoğraf galerisinde bir fotoğrafı büyütüyorum ve netleşmesi için 1-2 saniye beklemek zorunda kalıyorum. İlk günlerde böyle bir sorun yoktu. Bugün bir arkadaşımdaki Iphone 4'ü inceledim, onda kesinlikle böyle bir sorun olmadığını gördüm.
Bir diğer sorun da mesajlar bölümünde, oturumlara girdiğimde önceden kişilerin isimleri gözüküyordu, şimdi ise sadece numaralar gözüküyor.
Bir diğer sorun da mesajlar bölümünde, oturumlara girdiğimde önceden kişilerin isimleri gözüküyordu, şimdi ise sadece numaralar gözüküyor.
anca 
