N8'in hızı ve performansı zamanla düşüyor mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
muratbeyim

muratbeyim

Üye
    Konu Sahibi
N8'in hızı ve performansı zamanla düşüyor mu?
Arkadaşlar, Yaklaşık bir iki aydır N8 kullanıyorum. Fotoğraf galerisinde bir fotoğrafı büyütüyorum ve netleşmesi için 1-2 saniye beklemek zorunda kalıyorum. İlk günlerde böyle bir sorun yoktu. Bugün bir arkadaşımdaki Iphone 4'ü inceledim, onda kesinlikle böyle bir sorun olmadığını gördüm.

Bir diğer sorun da mesajlar bölümünde, oturumlara girdiğimde önceden kişilerin isimleri gözüküyordu, şimdi ise sadece numaralar gözüküyor.
 


OğuzcanAbi

Üye
Biraz yüklenmiş llabilirsin telefona gereksiz programları kaldır fln filan
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
O fotoğraf netleşme olayı bende de var ama oturumlardaki durum yok.
 
apobaba1234

apobaba1234

Üye
tamamda iphone da 5mpx kamera var nokiada 12mpx var normal degilmi bu acaba
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
o fotodaki bkleme suresi bnde de war yaklasik 25o ceklmis fotom var ( sanirm o bklme suresi cok cektgn fotoyla alkali )

oturumlrda da bnde ole bse olmuo teli ac kapa yap bakalim dzelr blki bu zrada kac msj var toplam? 5oo u gecmesin bnce..ve msjlarka ilgli bi program yukledn mi ,yukledysen o program cakisiyor olablir
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
ip4 ün çektigi fotografların pixel sayısı daha düşük. Daha çabuk ayarşanıyor. Bizmki 4000x3000 pixel :)anca :D
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime. ve n000k
accman

accman

Üye
theorcun doğru söylemiş..5mp telefonla çekilen resmi atıp denersen göreceksin zınk diye netleşiyo
 

murut12

Üye
yok be ne düşmesi
 

poginaliii

Üye
benim arkadaşım da iphone 4 var ben de çok beğendim zoom olayını ama bana dediki n8 fotoğrafı küçükken büyütmeye çalıştığı için zaman alıyor iphone ise direk büyük açıyor böylece netleşme zaman almıyor basit ama çok önemli bir teknoloji keşke nokia bunları daha iyi düşünse :D
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
fotoğrafı netleştirme için bekleme süresi yüklenmeyle alakalı değil sıfır kutudan çıkar foto çek yine aynısını yapıyor 4000x3000 çözünürlüğün devasa boyutu yüzünden oluyor bu meret...
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Aynı zamanda ip4ün ekranı 960x640 mı ne; o yüzden daha çabuk sığdırıyor...
 

poginaliii

Üye
ben 3 mp ile çektim yine hemen netlemedi ne iş :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt