N8'e sonunda kavuştum...

  • 5 Kasım 2010
  • 4204 Okunma
  • 18 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. evet arkadaşlar 5 aylık bekleyiş ve 1 aylık ön sipariş bekleyişlinin ardından bu gün N8 e kavuştum.süper bi cihaz.ekranı harika-kamerası süper-kasma takılma yok.sesi n95 8gb ta göre biraz azçıkıyor bu beni üzdü ama bu kadar kusurda olsun artık.bu arada sağlam telefon muş aldığımın 1 saat sonrası elimden yere düşürdüm allahtan hiç birşey olmadı.telefon açılıp kapanmadı bile aynen çalışmaya devam.pili üzerinde takılı geliyo pil kapağını açmak için tornavidası yok kutu içinde yani pil çıkarcaksanız doğru en yakın telefoncuya.izmir forum bornova nokia shoptan aldım fiyatı 1100tl..
     


    Yazan: birmot
  2. Hayırlı olsun kardeş :).

    Bende kavuştum 2 gün önce. :) Onunla uğraşmaktan foruma girmeye eriniyorum :P

    Telefon sağlam ama sen yinede Silkon kılıf ve ekran koruyucu al ;)
     
  3. saol kardeş sanada hayırlı olsun.tavsiyen için teşekkürler.
     
  4. silikon kılıf telefonun tıpını bozuyor en iyi kadife kılıf kullan tozdan korur
     
  5. Hayırlı olsun ama ben 1000 lira verdim kusura bakma
     
  6. 100 lira ucuza almak için istanbula mı geliyim:kop:

    --------------- Ekleme ---------------

    merak ettim arkadaşlar bi sorum olcak N8 kullananlar telefonunuzun sağ alt tarafında Nokia kom A.Ş garantisi yazıyor mu?
     
  7. ben trden almadım ama çıkardığım etiketin üzerinde yabancı bi şirketin garantisi vardı, attım gitti kağıdı
    bu arada zagg marka koruyucu tavsiye ederim. telefonun kibarlığını bozmadan parlak da tutuyor, sağlam da... gerçi gövde aliminyum ekran da çizilmiyormuş ama yine de yığınla para verdik
     
  8. hayılı olsun.... Beyler bnde fiyatı düşünce alıcam yada n8i yi bekliyecem
     
  9. Yeni N8 alan arkadaslar rica etsem paket icerigini de yazabilir misiniz?
    Fiyatlar havada ucusuyor ama icerik farkli olabilir diye dusunuyorum.

    900 TL'ye satilan paketin icinde 16GB mini SD kart-HDMI kablosu ve Bluetooth kulaklik var mi mesela, eger varsa super fiyat ..
     
  10. ya benim aldığım nokia shopta kılıf yoktu ühü ühü:((
     
  11. kutudan telefon-kullanma kılavuzu-usb kaplo telefon için-usb kablo harici disk.bellek vb. için-hdmi kablo-kulaklık-şarj aleti-ovi kullanım kılavuzu çıkıyor.
     
  12. arkadaşlar peki dokunmatiği nasıl iphone gibi güçlümü? iphonede daha elini değdirmeden algılıyor n8 nasıl?
    bende satio var satıcam yerine başka birşey bakıyorum?
     
  13. iphone gibi parmağının ısısıyla çalışıyo.n97 nin kalemi yada 5800 penası işe yaramıyo bu telefonda.:yuru
     
  14. Dokunmatigi diger markalarla kiyaslanmaya gerek kalmayacak kadar guclu...
    O konuda tereddute gerek yok..
     
  15. dokunmatiği iphone'dan iyi bence, yada benim elime aldığım iphonelarda sorun vardı. swype prosunu da kurduktan sonra telefona iphone halt etmiş. bu telefonun dokunmatikte falan değil sorunu. web tarayıcısı kabız ediyor bunun, ne oluyosa onun yüzünden oluyo. bir de uygulama sayısı az, hızla artsa da şu an iphone ile karşılaştırılamayacak kadar az...
     
  16. Bende iki gün önce kavuştum Alettt süperrrrr... Yemişim İphoneyi Israrla gri renk tavsiye ediyorum
     
  17. gri renkli kullanıyorum hafıza kartı-blutut kulaklık haricinde hepsi vardı benim kutuda:)

    gri renki telefon görüntü bakımından süper nedeni tozlar hiç mi hiç belli olmuyor artı ıslak mendille de üzerini süpüverdinmiydi heç bişici kalmıor walla:))koy vitrine seyret yok yok seyretme kullanmaya devam et:)
     
  18. hll kardeşim yürübe
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
14/11/2018 - 04:23