Telefon Tavsiyesi N86 vs N96 yardım lütfen :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N86 vs N96 yardım lütfen :(
Merhabalar;

bu iki telefon arasında kararsız kaldım. Yorumları okudum, ikisi için de hem iyi hem kötü yorumlar mevcut. Sizce hangisini almalıyım?

Telefonun kasmasından, donmasından ve şarjının 1 günde bitmesinden nefret ederim. Bu duruma göre tavsiyelerde bulunursanız sevinirim.

Ek olarak bu modeller dışında önerebileceğiniz Nokia'nın başka symbian telefonları var mı?

NOT: Dokunmatik, joistick olmaması tercihimdir.

Şimdiden teşekkürler.
 

Hmdbsgl

Üye
n86 özellikler süper ama şarj konusunda hiçbir fikrim yok
 
Telefonun kasmasından, donmasından ve şarjının 1 günde bitmesinden nefret ederim. Bu duruma göre tavsiyelerde bulunursanız sevinirim.

Bu durumda ikisi de olmaz. E72, E51, E52 ya da 6710s almalısın.
 
Ikiside güzel telefon keşke dokunmatik telefonda listeye alsa idin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...