youcancanon
Üye
N86 İşlem Kaydı Sorunu ..
Merhabalar bende N86 8 Mp var. Şimdi işlem kaydını temzile dediğimde tamamını siliyor.Tabii hatun bunu görünce niye sildin falan filan diyor
Benim ricam eğer bilen varsa tek tek silmek mümkünmü.. Telefonm HACKLİ .. Program ve yazılım yükleme konusunda sıkıntım yok.. Versiyon editleyebiliyorum .. Program bilgim var ama nereden nasıl başlanır bilmiyorum
Benim için inanılmaz önemli bi konu... Bilen ustaların yardımları için şimdiden ÇOK TEŞEKKÜRLER ....
Benim ricam eğer bilen varsa tek tek silmek mümkünmü.. Telefonm HACKLİ .. Program ve yazılım yükleme konusunda sıkıntım yok.. Versiyon editleyebiliyorum .. Program bilgim var ama nereden nasıl başlanır bilmiyorum
Benim için inanılmaz önemli bi konu... Bilen ustaların yardımları için şimdiden ÇOK TEŞEKKÜRLER ....
