savas_ankara
Üye
N82 maps uygulaması açılmıyor!
Merhaba arkadaşlar,
Bir süre önce N82 satın aldım, bir süredir maps uygulaması gayet güzel çalıştırıyordu, fakat ne olduysa, artık uygulamayı tıkladıktan sonra "program dünya haritasının geldiği ekranda load yaparken %90 da takılıp kalıyor ve açılmıyor."
Belki düzelir diyerekten Nokia nın sitesinden maps 3 versiyonunu yüklemeyi denedim ama onu da kabul etmedi, bunun çözümünü bilenlerden yardım rica ediyorum, şimdiden teşekkürler.
Bir süre önce N82 satın aldım, bir süredir maps uygulaması gayet güzel çalıştırıyordu, fakat ne olduysa, artık uygulamayı tıkladıktan sonra "program dünya haritasının geldiği ekranda load yaparken %90 da takılıp kalıyor ve açılmıyor."
Belki düzelir diyerekten Nokia nın sitesinden maps 3 versiyonunu yüklemeyi denedim ama onu da kabul etmedi, bunun çözümünü bilenlerden yardım rica ediyorum, şimdiden teşekkürler.
