N80 ile N73 Takas İsteyen ? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
N80 ile N73 Takas İsteyen ? :)
Selamlar,
N80 Telefonumu eğer uygun bir takas teklifi yapan olursa takas yoluyla değiştirmek istiyorum , telefon hiç açılmamıştır,kullanmaya bağlı iki tane küçücük çizik vardır, 3G desteği , Wi-fi ile uzak kablosuz ağlara başlanabilme özelliği, Yüksek ve Kaliteli Ses performansı , 3.2 MegaPixel kamerası ile kaliteli fotoğraflar çekmesi, ve Slide özelliği ile muhteşem bulduğum telefonlar arasında yer alıyor , yalnız telefonumu daha değişik telefonlar görmek amacıyla verilen en iyi takas teklifine göre değiştireceğim
Tekliflerinizi bekliyorum :)
 


Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
N73 ile değiştireceğim.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
N80 daha iyi değil mi ki ?:hmmm
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Daha iyi :)
Ama benim merağım beni öldürcek:ehe
 

deathfear

Üye
satmak istersen ?
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yok kalsın .
 

elifzihni

Üye
bende n99i var memnunum telden ama n73 kullanmak ıstıyorum takas yapmak ısteyen varmı adresım [email protected] en kısa surede gorusmek ısterım.. bursalıyım..

--------------- Ekleme ---------------

yada 6300 olabılır o daha ıyı olur hatta..:) ewet ewet 6300 ıle takas yapmak ıstıyorum..:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt