Flagellvm.Dei
Üye
-
Konu Sahibi
-
Peki nasıl düzeltebilirim ?? Donanımsal mı Yazılımsal mı ?
Telefoncu sıvı temasından dolayı kısa devre olabilir dedi..Yazılım dayüklyince olabilir dedi..Ama bende sanırım son yazılım var zaten
bu ani şarj bitmesi olayı benim n95'te de oluyor.pat diye direk 1'e iniyor.ama sanırım telefonun güç yönetim sistemiyle ilgili.bataryayla değil....
Arkadaşlar bende N95'te var N80 de. Orjinal bataryaları bir süre sonra dediğiniz gibi ani şarj bitirmeye başladı. Artık nokia firması bile uyduruk malzemeden mi yapıyor nedir, çünki herkesin başında bu sorun var.
Herneyse ben piyasayı alt üst ettim ama orjinal bataryasını bulamadım. Nokia firmasından sipariş etsek fiyatlar ateş pahası. En nihayetinde N95 için "T.tec" markalı bir yan sanayi batarya aldım orjinali ile birebir sürede gidiyor. N80 için ise (burayı dikkatle dinleyin lütfen) "T.tec" marka bataryada ani şarj bitimi olmuyor ama 2 gün gidiyor. Ancak daha iyisi var ama bulması biraz şans işi. Şu Çin'den gelen gelen "Digiphone" maraka garantili çift hatlı telefonlar var. Ürün satılırken yanında 2 tane orjinal batarya ile geliyor. Telefoncu tanıdığınız varsa birini satın almak isteyin. Benim tanıdık vardı ben satın aldım ve 3 gün gidiyor, konuşuyorumda üstelik. Memnunum kısacası. Benden tavsiye etmesi.
Arkadaşlar bende N95'te var N80 de. Orjinal bataryaları bir süre sonra dediğiniz gibi ani şarj bitirmeye başladı. Artık nokia firması bile uyduruk malzemeden mi yapıyor nedir, çünki herkesin başında bu sorun var.
Herneyse ben piyasayı alt üst ettim ama orjinal bataryasını bulamadım. Nokia firmasından sipariş etsek fiyatlar ateş pahası. En nihayetinde N95 için "T.tec" markalı bir yan sanayi batarya aldım orjinali ile birebir sürede gidiyor. N80 için ise (burayı dikkatle dinleyin lütfen) "T.tec" marka bataryada ani şarj bitimi olmuyor ama 2 gün gidiyor. Ancak daha iyisi var ama bulması biraz şans işi. Şu Çin'den gelen gelen "Digiphone" maraka garantili çift hatlı telefonlar var. Ürün satılırken yanında 2 tane orjinal batarya ile geliyor. Telefoncu tanıdığınız varsa birini satın almak isteyin. Benim tanıdık vardı ben satın aldım ve 3 gün gidiyor, konuşuyorumda üstelik. Memnunum kısacası. Benden tavsiye etmesi.
Arkadaşım gerçekten çok açıklayıcı bir bilgi vermişsin..Çok teşekkür ederim ilgilendiğin için..Dediğini hemen deneyeceğim..Tabi bataryayı kısa sürede bulabilirsem..Servislere gittiğim zaman ise kimse batarya problemi demiyor..Birisi kaçak var dedi..Tırnakları ölçtürdüm kaçak yok dedi..Birisi sıvı teması var dedi..O zaman ısınma olur dedi..O da yok..En son birisi işlemcisinde çatlak felan olabilir dedi..geçen bir telefon gelmiş..LG marka..onunda herşeyi normal ama şebeke problemi oluyormuş..işlemci de çatlak varmış..o yüzdenmiş felan filan..herkes bir durum söylüyorum..kime inansam şaşırdım inanın
şimdi ben senin dediğin batarya olayını deneceğim..ama telefonda problem olma olasılığı var mı ?? En azından yukarıda telefoncuların söyledikleri mantıklı mı sizce ?? Sıvı teması olsa board komple yanmaz mı zaten ??
Arkadaşlar tekrardan merhaba..Bir N80 Sorununa daha hoş geldiniz..Buraya yazmadan önce iyice araştırıyorum ama nedense benim sorularımın çözümü olmuyor yada nerde uyuz bi problem var beni buluyor..
Bu haftaki sorunumuzun adı Şarj Bitmesi !! Telefon 4.çubuktan sonra birden ölüyor..Şarj Boş demeye başlıyor..Eski şarj bozuk herhalde dedim..Yeni aldım gene aynı şeyler oluyor..Adam değiştireyim dedi ama ben Telefondan da şüphelendim..Telefonun beyninde bi sorun mu var acaba güç yönetimi ile ilgili ?? Öyle olsa başka sorunlarda olmaz mı..Allah'a şükür şimdilik iyi çalışıyor bu sorun dışında
Tam dolu bir N80 normal kullanımda kaç gün gider..Dün LCG Jukebox ve Radyoyu kullandım denemek için..Cidden çok hızlı bitti..Işin garibi 4.çubuğa kadar normalken..Sonra birden 1 e düşüyr ve uyarı vermeye başlıyor
Acil Yardımlarınızı Rica Ediyorum Arkadaşlar !!!
N80 de sarj sorunu normaldırr bn de N80 kulanıodumm Srj sorunu bnde yasıodumm sarJI 1 gün Anca gidiodu yarı ya indi zaman daaa hemen bitiordu sarj onun sebebi sise tel inde dil dir kardeş Kulanılan bataryadadır BL-5B gibi Düşük bir batarya kulanmışlar sana tawsayem su olur araçlar-ayarlar-telefon-ekran-ısık sensörü bunu mimum sewiyeye indirmen omzn 1,5 2 gün faln oluo sarj srüresi eğer bataryan orjinal ise ama eğer biraz daha üzn olmasını istersen dee gidersin nokie club a 35 tl ye orjinal bir batarya alırsın ama 1 ay sonra yine sarj sorunu yasayabilirsin çünkü batarya nın akımı çok küçük telin. istedi akımı karsılayamıyor öle oluncada bataryanın ömru kısa oluyorr..
Arkadaşım bilgilendirdiğin teşekkürler..Benim şarjım normal aramamı yapayım rahat rahat..mesajımı çekeyim..ama akşama kadar gitsin yeter..1 günü de geçtim ben..Benim telefon en fazla 5 saatte yiyor bataryayı..yok uyku modunda olursa akşama kadar ancak dayanıyor..ama eve gelip bi mesaj atayım desem gene pat diye bitiyor..Dediğin gibi bu BL-5B bataryalar düşük modellerde kullanılıyor..N80 gibi fazla yüklenilen ve enerji ihtiyacı olan modele bunu koymaları tek kelime ile APTALLIK
Evet gerçekten özellik deposu ama bu güç problemi o özellik deposunu kullanamamana neden oluyor..yani güç özellikten daha önemli
Henüz T.Tec batarya almadım..Bataryaları buldum ama digiphone bataryası arıyorum..Bulamazsam T.Tec alıcam
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?