n8 usb baglantısı koptu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n8 usb baglantısı koptu
arkadaşlar telefonumu nokia suite belleyi yuklerken 3.aşamada baglantı koptu uyarısı veriyor.bu konuda yardımcı olurmusunuz bana

----------Eklendi @ 01:35:34 ---------- Yazıldı @ 01:27:16 ----------

phoenix le flaşh atarkende aynı durum sôz konusu nasıl yukleyebilırim belle yi
 

FlaxLy

Üye
Telefon koptu ise ölmüştür büyük ihtimal. Flash atman gerekecek. Ve flash atarken de aynı durum söz konusuysa Usb girişin arızalıdır.
 
    Konu Sahibi
usb girişinde bi problem yok daha once yukleme yapmıştim ama şimdi neden olmuyo bunu çozebilecek kımse yokmu
 

FlaxLy

Üye
Temassızlık olabilir. Kabloyu telefona ve bilgisayara bağladığından emin ol.

Not : Gece gece kimse yok. sabahı bekle.
 

[ENGİN]

Üye
arkadaşım yedekleme yapıyomusun
 
aynı sorunu bende yaşıyordum sürekli 3. aşamada telefon kapanıyordu uzun bi süre sonra açılıyordu yükleme başarısız oluyordu dün akşam bi arkadaş laptopuyla geldi windows 7 ultimate onun pcde yükledim sorunsuz bi şekilde bence başka bilgisayarlarda denemelisin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...